تبریز؛

توسعه شهرک های صنعتی راهکار خروج از بحران بیکاری در آذربایجان شرقی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی راه کار خروج از بحران بیکاری در آذربایجان شرقی را توسعه شهرک های صنعتی عنوان کرد.

توسعه شهرک های صنعتی راهکار خروج از بحران بیکاری در آذربایجان شرقیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمد حسین فرهنگی در جلسه هم اندیشی با تعدادی از شهروندان تبریز خاطر نشان کرد: توسعه فرصت های شغلی با افزایش شهرک های صنعتی و حمایت از تولید کنندگان امکان پذیراست .

وی با اشاره به احداث شهرک صنعتی بعثت تبریز به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی شمال غرب راه اندازی آن را در توسعه صنعت آذربایجان شرقی بسیار موثر دانست.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس همچنین با اشاره به مسائل سیاسی اخیر داخلی و خارجی تصویب برجام در مجلس را در پیش برد اهداف نظام و رفع تحریم ها راهبرد مناسبی دانست و افزود: غرب به ویژه آمریکا به رغم میل باطنی تن به توافق داده اند و اگر می توانستند در اجرای برجام سنگ اندازی می کردند.

فرهنگی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه به ویژه اقدامات تروریستی در خاورمیانه و تنش بین ترکیه و روسیه گفت: به رغم حمایت عربستان از گروه های تروریستی به ویژه داعش این گروه جنایت کار برای مناطق مختلف عربستان والی انتخاب کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان مشکلات مربوط به تحریم ها گفت: اگر روزی این تحریم ها برچیده شود حل همه مشکلات در بخش های مختلف در آینده نزدیک متصور نیست .

وی با اشاره به انتخابات پیش روگفت: پیش بینی پیروزی جناح های مختلف از هم اکنون بسیار سخت است و نمی توان با قاطعیت از شکست یا پیروزی جناح ها سخن گفت.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس همچنین هرگونه اقدامات تخریبی و سیاه نمایی فعالیت های دولت های گذشته و بزرگ نمایی اقدامات فعلی را رویه مناسبی ندانست.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: فرهنگی ، نماینده ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.