پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی (+15)

دست قطع شده کشاورزی مازندران در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری توسط استادیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیوند داده شد و حال بیمار نیز مساعد است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کشاورز 42 ساله بهشهری که حین کار با دستگاه علف‌خوردکن دستش از ناحیه کتف قطع شده بود به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری انتقال داده شد که با تلاش پزشکان این بیمارستان دست قطع شده به بیمار پیوند داده شد.
سید‌مهران رضوی‌پور جراح و استادیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص این جراحی سنگین و نتایج آن گفت: در این حادثه عضو فوقانی بیمار کاملا قطع ‌و پزشک جراح در مرکز بهشهر به خوبی کارهای اولیه این بیمار را انجام داده بود و پس از آن به به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری منتقل شد.
وی افزود: در این مرکز درمانی، زمینه پیوند اعضا وجود داشت و با هفت ساعت کار مداوم بر روی این بیمار، پیوند انجام شد و در حال حاضر شرایط بیمار نیز مناسب است.
فوق‌تخصص جراحی دست درباره نحوه انتقال اعضا قطع شده و فرد به مرکز درمانی بیان کرد: یکی از شرایط سختی که برای این بیمار داشتیم، له شدگی شدید دست بود، عمل له شدگی اعضا بسیار سخت است، در این موارد باید ابتدا قسمت قطع شده را از آلودگی ظاهری پاک کرد.

پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی (+15)

پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی (+15)

پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی (+15)

پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی (+15)

منبع: فارس
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
واقعا كار دكترا عالي بود. خدا اجرش بده
آخرین اخبار