شکست تاسیسات و مس و فرش قرمز برای صعود دبیری به صدر/ بازی گیتی پسند و منصوری نیمه تمام ماند

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار در شش نقطه از شمال تا جنوب ایران به اتمام رسید و تاسیسات بار دیگر صدر جدول را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیگ برتر فوتسال ایران فصل ۹۴_۹۵ با برگزاری شش دیدار از هفته بیستم این رقابت ها خاتمه یافت.
 
دبیری تبریز ۳ – تاسیسات دریایی تهران ۲
 
گلزنان: جواد اصغری مقدم ۲ و رشید قلی پور( دبیری )، قدرت بهادری و اصغر حسن زاده ( تاسیسات)
 
حساس ترین دیدار هفته بیستم فوتسال ایران بین دو تیم مدعی و بالای جدولی تاسیسات و دبیری برگزار شد و تیم میزبان موفق شد در دیداری به یاد ماندنی تاسیسات قدرتمند را شکست دهد. در این دیدار شاگردان وحید شمسایی بازی را بهتر آغاز کرده و با برتری یک گله به رختکن رفتند. در نیمه دوم دریایی ها بار دیگر توسط حسن زاده گلزنی کردند تا کار برای میزبان تبریزی کنه از حمایت کامل هواداران پرشورش بهره می برد سخت و تا حدی تمام شده شود. اما اصغری مقدم که مرد اول دور برگشت تیم دبیری در درون زمین بوده با زدن یک گل امید را به دبیری ها بازگرداند تا در ادامه با گلزنی رشید قلی پور بازی به تساوی برسد. شاگردان شمسایی که برد دو گله خود را از دست رفته می دیدند برای حفظ صدرنشینی به سه امتیاز نیاز داشتند اما دبیری ها در سایه حمایت همه جانبه تماشاگرانشان توانستندتوسط اصغری مقدم تیر خلاص را زده و بازی دو بر صفر باخته را با برد سه بر دو عوض کنند. بدین ترتیب دبیری ها با کسب سه امتیاز و با توجه به شکست مس به تنهایی به صدر جدول راه یابد.
 
آذرخش بندرعباس ۳ – مس سونگون ۲
 
گلزنان: امین نصراله زاده ۲ و محمد حسینی نژاد ( آذرخش )، حسین طیبی و محمد عیدی ( مس )
 
تیم پایین جدولی آذرخش در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتسال دست به کار بزرگی زد و در خانه تیم مدعی و پرستاره و متمول مس را از پیش رو برداشت. مسی های تبریز که برای دومین بار در سه هفته اخیر فرصت داشتند با برتری مقابل یک تیم پایین جدولی به صدر برسند بار دیگر این فرصت را از دست دادند تا همشهریانشان به صدر جدول برسند. در این دیدار تیم کم ادعای آذرخش که برای فرار از انتهای جدول به این سه امتیاز نیاز داشت به خوبی و بی ترس از نام آذرخش در زمین حاضر شد و با وجود اینکه دو بار از سونگونی ها عقب افتاده بود در نهایت پیروز میدان شد تا با خیال راحت تر به ادامه مسابقات بپردازد. تبریزی ها هم با این شکست بار دیگر در حسرت صدر می مانند به علاوه که یک بازی بیشتر برای مس نسبت به گیتی پسند و تاسیسات کار این تیم را در شش هفته پایانی دشوار خواهد کرد.
 
گیتی پسند اصفهان ۲ – منصوری قرچک ۴ ( نیمه تمام )
 
گلزنان : مهدی جاوید و علی عابدین( گیتی پسند)، احمد اسماعیل پور(گلبخودی) و محمد طاهری و افشین کاظمی و  ( منصوری)
 
در دیگر دیدار حساس هفته بیستم تیم های گیتی پسند و منصوری به مصاف هم رفتند. در این دیدار گیتی پسندی ها در خانه می توانستند با کسب پیروزی به یک امتیازی صدر برسند اما شاگردان داورزنی در تیم منصوری با انگیزه برای تداوم شکست ناپذیری خود در سومین هفته به میدان امدند و توانستند از گیتی پسند پیش بیفتند اما در ادامه شاگردان لک با نتیجه دو بر یک از حریف پیش افتادند و سپس با گل محمد طاهری کار با تساوی دو دو در نیمه اول به پایان برسد. اما در نیمه دوم و در حالی که در فاصله ۵ دقیقه تا پایان، بازی با همان تساوی در جریان بود، منصوری ها پنج خطا شدند تا مجبور شوند با احتیاط بیشتری بازی را ادامه دهند و در این شرایط و در حالی که به نظر می رسید تیم اصفهانی بتواند به گل برتری برسد افشین کاظمی، بازیکن فصل پیش گیتی پسند گل سوم منصوری را زد تا گیتی پسندی ها به صورت انتحاری جلو کشیده و گل چهارم را هم بپذیرند. در این لحظات در پی اعتراض گیتی پسندی ها به تغییر روند داوری پس از پنج خطا شدن و درگیری تماشاگران با منصوری ها بازی نیمه تمام بماند.
 
حفاری اهواز ۸ – میثاق تهران یک
 
گلزنان: رامین کریمی نژاد ۲ و حسین فهیمی مقدم ۲ و شهاب طالبی ۲ و احمد ملاعلی ۲  ( حفاری ) ، احسان زحمتکش (میثاق)
 
Daraei s, [04.12.15 18:29]
تیم فوتسال حفاری اهواز در هفته بیستم در خانه تیم میثاق تهران را گلباران کرد تا بعد از سپری کردن چند هفته ناخوش، بار دیگر شایستگی هایش را به رخ فوتسال بکشد. حفاری ها در این هفته مقابل تیم تهرانی میثاق برتر بودند و در هر دو نیمه با ارائه بازی بهتر و استفاده از فرصت ها توانستند به سه امتیاز برسند. نتیجه پایانی نیمه اول این دیدار سه بر یک به سود شاگردان حسن زاده بود و تلاش دو تیم در نیمه دوم به نتیجه هشت بر یک ختم شد تا شاگردان خوراکچی با تحقیر در این بازی  با همان ۲۳ امتیاز کمی بیشتر از قبل به انتهای جدول نزدیک شوند.
 
مقاومت البرز صفر – یاسین پیشرو قم ۳
 
گلزنان: مسلم اولاد قباد و علیرضا وفایی و سعید قاسمی ( یاسین پیشرو)
 
سربازان کرجی تیم مقاومت پس از هفته ها موفقیت و از پیش رو برداشتن موانع بزرگ برای فرار از انتهای جدول در هفته بیستم مقابل یاسین پیشرو قم شکست خوردند. شاگردان فلاح در این دیدار مقابل تیم یاسین پیشرویی قرار گرفتند که به نظر می رسد هر چند دیر، اما سرانجام موتورشان روشن شده و پس از شکست حفاری و تساوی مقابل دبیری حالا اماده برای برد تیم های دیگر هستند. در این دیدار یاسین پیشرو در نیمه اول دو بار گلزنی کرد و در ادامه با زدن گل سوم کار مقاومت را یکسره کند. قمی ها با این برد کمی به تیم های بالای جدولی نزدیک شدند اما مقاومتی ها بار دیگر هم امتیاز با اذرخش و میثاق و … باید به فکر فرار از سقوط باشند.
 
شهروند ساری ۶ –  فردوسی مشهد صفر
 
گلزنان: طاها مرتضوی ۳ و امیرحسین رسولی ۲ و حمیدرضا ره انجام ( شهروند)
 
دیدار حساس پایین جدول بین تیم شهروند و فردوسی با برتری قاطع و پرگل شهروندی ها در خانه به پایان رسید. در این بازی شاگردان نعمتی در قلعه عقابها از همان ابتدای بازی بر بازی سیطره یافته و با ادامه حملات خود توانستند به گلهای بعدی دست یابند. طاها مرتضوی با زدن سه گل مهمترین بازیکن تیم شهروند بود. شهروندی ها با این برد ۱۸ امتیازی شدند تا فاصله ایجاد شده خود با دیگر تیم ها را پر کنند. تیم ۱۹ امتیازی فردوسی هم حالا با این شکست خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می کند و نعمتی باید برای فرار از این شرایط به دنبال فکر اساسی باشد.
 
فرش آرا مشهد در این هفته از مسابقات استراحت دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار