بازدید سرزده جهانگیری از شرکت تولیدی دهقان ورز

معاون اول رییس جمهور از شرکت تولیدی دهقان ورز، سازنده ماشین‌های کشاورزی به صورت سرزده بازدید کرد.

بازدید سرزده جهانگیری از شرکت تولیدی دهقان ورزبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) در جریان سفر به استان البرز ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه، با توضیحات وزیر جهاد کشاورزی و مسئولین شرکت، در جریان ظرفیت تولیدی این واحد صنعتی قرار گرفت.

دروگربافه بند سه چرخ و چهار چرخ، تراکتور باغی و مزرعه ای و تیلر از جمله محصولات تولیدی شرکت دهقان ورز می‌باشد.

جهانگیری از مجتمع کشاورزی و دامپروری زرین هیو

معاون اول رییس جمهور همچنین از واحد 12 هزار رأسی گاوداری این مجتمع و خط شیردوشی تمام خودکار آن که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شده است نیز بازدید کرد و در جریان میزان تولید این واحد قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکل دامداران برای فروش شیر گفت: دولت از سال گذشته تصمیمی اتخاذ کرده بود که مشکل خرید شیر واحدهای دامداری را ساماندهی کند اما متاسفانه این مشکل هنوز به طور کامل حل نشده است.

جهانگیری افزود: دولت تلاش می کند هرچه سریعتر این مشکل را مرتفع سازد تا دغدغه و نگرانی دامداران کشور به سرعت از بین برود. 

افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس کرج با حضور جهانگیری

همچنین در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه جهانگیری به استان البرز، معاون اول رئیس جمهور تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس را واقع در بلوار سرداران غربی افتتاح کرد، طول عرشه ی پل شهدای پلیس 150 متر و عرض آن 26 متر است و برای کل این پروژه 250 میلیارد ریال هزینه شده است.

بازدید معاون اول رییس جمهور از نمایشگاه هفته ی پژوهش و فناوری استان البرز

جهانگیری درجریان سفر به استان البرز، با حضور در مرکز همایش های شهدای پردیس دانشگاه تهران از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و در گفتگو با مسئولین شرکت های دانش بنیان و غرفه داران در جریان آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری قرار گرفت.

انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار