آیا کابوس استقلالی ها به پرسپولیس باز می گردد؟

زايد 32 ساله روز گذشته با انتشار تصويري از زمان پيوستنش به پرسپوليس در سال 2011 روي توئيتر شخصي خود مدعي شد بار ديگر از اين تيم پيشنهاد دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی مهاجم سابق خود ایمون زاید را باز خواهد گرداند؟ این اتفاقی خواهد بود که از پیام روز گذشته این مهاجم لیبیایی – ایرلندی برمی‌آید.
 
زايد 32 ساله روز گذشته با انتشار تصويري از زمان پيوستنش به پرسپوليس در سال 2011 روي توئيتر شخصي خود مدعي شد بار ديگر از اين تيم پيشنهاد دارد و ممكن است به زودي بازگردد. زايد در پيامش نوشت: «فقط يك پيشنهاد از ايران دارم. ممكن است به زودي بازگردم.» اما با توجه به تصوير منتشر كرده و استفاده از هشتگ پرسپوليس نشان مي‌دهد كه منظور زايد دقيقاً بازگشت به جمع سرخپوشان تهراني بوده است كه با توجه به مشكلات تهاجمي اين تيم در فصل اخير بازگشت ايمون دور از ذهن نخواهد بود.
 
به خصوص اينكه اين مهاجم بنا بر اعلام سايت ترانسفر ماركت هم‌اكنون بيشتر از 80 هزار دلار قيمت ندارد. زايد در فصل 2013 پس از جدايي از پرسپوليس مدتي را در آلومينيوم هرمزگان بازي كرد، سپس به فوتبال ايرلند بازگشت و در دو تيم شامروك راورز و اسليگو راورز موفق بود تا فصل اخير كه توانست تعداد گل‌هاي خود در تيم صباح مالزي را دو رقمي كند.
 
حال بايد ديد كه آيا ادعاي ايمون زايد به واقعيت تبديل خواهد شد و آيا كابوس پرويز مظلومي در دربي 74 در دربي برگشت اين فصل پرسپوليس را همراهي خواهد كرد يا خير؟ ناگفته نماند زايد روز گذشته روي توئيتر شخصي خود از پيشنهاد يك تيم عراقي به خود هم خبر داد.



منبع:خبر ورزشی  
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.