در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

قادري: با تاخير دولت؛ رسيدگي به بودجه 91 تا پايان سال جاري بعيد است

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي، رسيدگي به بودجه 91 پيش از سررسيد سال را با وجود تاخير 11 روزه دولت در ارائه لايحه آن بعيد دانست.

جعفر قادري نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاخير 11 روزه دولت در تقديم لايحه بودجه سال 91 کل کشور به مجلس گفت: دولت موظف است، که تا نيمه آذر ماه هر سال لايحه بودجه سال آتي را به مجلس ارائه کند و در حال حاضر و با توجه به تاخير 11 روزه دولت در ارائه لايحه مذکور تنها فرصت مازاد دولت براي تقديم بودجه تا هفته آينده خواهد بود.

قادري افزود: دولت براي تسليم لايحه بودجه 91 به مجلس نهايتا تا هفته آينده فرصت خواهد داشت چرا که در غير اينصورت امکان بررسي بودجه و رسيدگي به آن عملا فرصت زماني باقيمانده از سال جاري وجود ندارد.

وي با اشاره به انتخابات پيش روي مجلس نهم و برگزاري آن در اسفند ماه خاطر نشان کرد:‌ تفاوت امسال با سنوات گذشته در اين است که نمايندگان حاضر به صرف نظر از تعطيلات خود جهت حضور در حوزه هاي انتخابيه نيستند و در صورت ادامه تاخير دولت در تسليم لايحه بودجه، برنامه زمان بندي، اجازه رسيدگي به آن را در مجلس هشتم نخواهد داد./گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار