قائم‌مقام وزير كشور خبر داد:

ساماندهي 2500 بانوي فرهيخته شاهد در 10 سال گذشته‌

قائم ‌مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي گفت : دو هزار و 500 نفر از زنان ايثارگر در 10 سال گذشته با هدف حمايت از زنان فرهيخته شاهد و ايثارگر كشور ساماندهي شده‌اند و خدمات لازم به آنان ارائه مي‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور عليرضا افشار قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي در مراسم اختتاميه همايش آيه‌هاي ايثار و تلاش با بيان اينكه تبيين نقش زنان ايثارگر كشور و تجليل از آنان را اقدام بسيار ارزشمندي است تاكيد كرد: برگزاري و افزايش سطوح كمي و كيفي اين گونه همايش‌ها لازم است و بايد استمرار يابد.
وي با اشاره به استعدادهاي زنان شاهد و ايثارگر كشور افزود: بايد از استعدادها و توانمندي‌هاي اين قشر به عنوان مشاوران مسئولين در پيشبرد امور بهره گرفت.
افشار با اشاره به اهداف برگزاري اين همايش گفت: همايش سراسري آيه‌هاي ايثار و تلاش با اهداف تبيين نقش زنان در دوران دفاع مقدس، دفاع از آرمان‌هاي نظام و لزوم افزايش بصيرت برابر تهديدات جنگ نرم به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.
قائم‌مقام وزير كشور گفت: در كارگاه‌هاي اين همايش موضوع‌هايي از قبيل حقوق زنان، دفاع مقدس، بيداري اسلامي و تهديدات نرم در قالب سه كارگروه در اين همايش مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
وي افزود: 150 نفر از زنان ايثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس، اساتيد دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور پيرامون اهداف و محورهاي مذكور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

قائم ‌مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي خاطرنشان كرد: دو هزار و 500 نفر از زنان ايثارگر در 10 سال گذشته با هدف حمايت از زنان فرهيخته شاهد و ايثارگر كشور ساماندهي شده‌اند و خدمات لازم به آنان ارائه مي‌شود.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار