قم؛

برگزاری مسابقات لیگ تکواندو با رقابت 5 مدعی قهرمانی

رییس هیئت تکواندو استان قم گفت: رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های قم از امروز با جدال پنج تیم مدعی قهرمانی آغاز می‌شود. ‎

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، این دوره از مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم از صبح بیست و هفتمین روز آذر‌ماه در نخستین دوره لیگ تکواندو رده سنی خردسالان قم است که با حضور پنج تیم از باشگاه‌های مختلف تکواندو در قم برگزار شد.

جمشیدی رییس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد:‌ با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تکواندو و تلاش همکارانی که برای رشد و توسعه این رشته تلاش دلسوزانه دارند، این دوره از مسابقات لیگ تکواندو خردسالان قم برای شناسایی استعدادهای قم در این رشته یک فرصت خوب است.

وی افزود: نخستین دوره لیگ تکواندوی خردسالان قم به عنوان غنچه‌های تکواندو نامگذاری شده است که با حضور تیم‌های مجتمع فرهنگی ورزشی نور، آتلیه طهران، فروشگاه رزمی تائو، مدرسه تکواندو قره‌داغ و مدرسه تکواندو سام برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دومین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم‌های تکواندو فروشگاه رزمی تائو و مدرسه تکواندو قره‌داغ به مصاف یکدیگر می‌روند و بعد از آن دیدارهای هفته دوم انجام می‌شود.

در پایان خاطر نشان کرد: در رقابت‌های هفته دوم که در همین روز به انجام می‌رسد، تیم مدرسه تکواندو سام نخستین بازی خود را با تیم فروشگاه رزمی تائو برگزار می‌کند و در دومین مسابقه تکواندوکاران تیم مدرسه تکواندو قره‌داغ برابر تیم آتلیه‌طهران به روی تاتامی خواهند رفت.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.