قم؛

برگزاری رقابت های شنا در استان قم

رییس هیئت شنا، شیرجه‌ و واترپلو استان قم گفت: رقابت‌های شنا با عنوان گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در قم برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، شنا در رشته ورزشی ظرفیت بسیار خوبی دارد و بدون تردید با تلاش و کار بیشتر و همچنین هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب‌تر می‌توان این رشته ورزشی را به یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در بین بیش از 40 هیئت ورزشی قم تبدیل کرد.

 رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو بیان کرد: هیئت شیرجه‌ و واترپلو استان قم سعی دارد در طول سال مسابقات متنوعی را به مناسبت‌های مختلف در سطح استان برگزار کند تا هم استعدادهای این رشته شناسایی شوند و هم اینکه شناگران تمام رده‌های سنی در شرایط مسابقه باشند.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های هیئت این است که شناگران زیر پوشش خود را به رقابت‌های مختلفی اعزام ‌کند که البته این اعزام در صورتی که بودجه کافی داشته باشیم به رده‌های سنی مختلف رقابت‌های قهرمانی شنا کشور صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است که علاوه بر تلاش برای توسعه بخش قهرمانی و همچنین آموزش صحیح و اصولی آن در بین علاقه‌مندان به شنا، در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز جدی‌تر از گذشته فعال باشیم و قابلیت‌های شنا قم را به نمایش بگذاریم.

وی عنوان کرد: ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، هیئت شنا، شیرجه و واترپلو به همراه اداره کل ورزش و جوانان با همکاری معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه و دانشگاه پیام نور استان قم یک دوره مسابقه شنا ویژه دانشجویان و طلاب پسر برگزار خواهد کرد.

جمال در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این دوره از رقابت‌ها ویژه دانشجویان و طلاب پسر طراحی شده است و  زمان برگزاری این رویداد ورزشی، از ساعت 9 صبح روز جمعه بیست و هفتم آذر ماه پیش‌بینی شده است و رقابت‌ها در استخر کوثر مجموعه ورزشی شهید حیدریان در رشته‌های کرال سینه، کرال پشت و قورباغه مسافت 50 متر به انجام خواهد رسید.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.