در این فروشگاه غذاهای سالم به قیمت فست‌فود عرضه می‌شود+ عکس

در رستورانی در بوستون غذاهای سالم به قیمت ارزان و تقریبا هم‌قیمت با غذاهای حاضری و فست‌فود ارائه می‌شود تا افراد حق انتخاب داشته باشند تا بین غذای سالم و ناسالم، سالم را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، افراد اغلب بر این باور هستند که غذاهای سالم و مفید برای افراد مرفه و ثروتمند جامعه مناسب است و قیمت بالایی دارد و درست خوردن گران تمام می‌شود.

درست نیست که افراد برای اینکه هزینه کمتری صرف کنند سراغ غذاهای آماده و ارزانی همچون فست‌فودها بروند که بسیار برای بدن مضر است. تنها پر کردن شکم و سیر شدن کافی نیست مهم این است که یک وعده غذایی سالم وارد بدن شود. بسیاری از افراد برای اینکه نمی‌دانند چگونه درست و سالم غذا بخوردند یا نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف غذای سالم کنند درست و سالم غذا نمی‌خورند و فست‌فود را ترجیح می‌دهند.

در این فروشگاه غذاهای سالم به قیمت فست‌فود عرضه می‌شود+ عکس

 پروتئین‌های موجود در فست‌فودها مفید نیست و اغلب پروتئین غیر حیوانی است. علاوه بر آن برای خوش‌رنگ کردن و خوش‌طمع کردن فست‌فودها و غذاهای آماده به آن‌ها ادویه‌ها ومواد افزودنی بسیاری اضافه می‌شود که می‌تواند سلامتی بدن را به خطر بیندازد. فست‌فودها حاوی مقادیر زیادی چربی مضر هستند و با استفاده از روغن فراوان آماده می‌شوند که بسیار مضر است.

مصرف فست‌فودها موجب بروز اختلالات و بیماری‌هایی می‌شود که در اینجا به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
بیماری چاقی
بیماری دیابت
مشکلات و اختلالات قلبی عروقی
سرطان معده
کاهش آی‌کیو
افزایش فشار خون
افزایش کلسترل
افزایش چربی‌های مضر در بدن
افزایش امکان افسردگی و بی‌قراری
اختلال در سیستم گوارش و بروز سوءهاضمه
به دنیا آوردن نوزادانی با اختلالات مختلف

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار