پس از گلزنی زبیدی

Zbz سیزده گله شد

مثلث هجومی استقلال خوزستان موفق شد در نیم فصل نخست 13 گل به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی توانست با کسب 32 امتیاز لقب قهرمانی در نیم فصل را کسب کند.
 
اما مهم ترین رکن قهرمانی شاگردان پپ وطنی  در نیم فصل نخست لیگ پانزدهم ، 3 ضلع هجومی این تیم بودند که موفق شدند 13 گل را به ثمر برسانند.
 
حسن بیت سعید مهاجم 25 ساله و سوسنگردی آبی های خوزستان که در ابتدای لیگ پانزدهم به جمع شاگردان ویسی اضافه شد  تا پایان هفته پانزدهم موفق به زدن هشت گل شد و آقای گل استقلال در مسابقات لیگ برتر شد.
 
رحیم زهیوی نیز که فصل گذشته با پیراهن نفت آبادان به عنوان آقای گلی گروه ب لیگ دسته یک رسید تا به حال موفق به زدن 2 گل شده است و هر دو گل خود را نیز در دیدار مقابل استقلال اهواز به ثمر رساند.
 
سومین ضلع هجومی آبی ها در این فصل مهدی زبیدی است.
 
وی که در فصل گذشته در تیم فولاد نوین توپ می زد با مشکلات کارت پایان خدمت مواجه شد و نتوانست فولاد نوین را در ادامه فصل همراهی کند.
 
حال در لیگ پانزدهم و رفع مشکل کارت پایان خدمتش این بازیکن به استقلال خوزستان پیوست و در پنج دیدار موفق به زدن چهار گل ، 2 پاس گل و یک پنالتی منجر به گل شد.
 
زبیدی در هفته دهم و  دیدار مقابل استقلال تهران به جمع شاگردان ویسی اضافه شد.
 
حال این 3 بازیکن سوسنگردی و موثر در ترکیب تیم صدرنشین مثلث zbz را تشکیل داده اند و باید دید آیا می توانند روند صعودی شان را ادامه دهند یا دچار افت می شوند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار