مشهد؛

سپرده های 120 هزار نفراز سپرده گذاران موسسه میزان واریز شد

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : در مرحله نخست که سقف پرداختی تا 100 میلیون ریال بود در مجموع سپرده های 120 هزار نفر توسط بانک صادرات به حساب های آنان واریز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رسولیان با بیان اینکه مرحله دوم بازپرداخت سپرده های مردم در موسسه منحله میزان طی چند روز آینده آغاز می شود افزود: افزود: در این مرحله سپرده های مردم تا سقف 200 میلیون ریال به حساب آنان واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان دقیق مرحله دوم بازپرداخت سپرده ها از سوی بانک صادرات اعلام خواهد شد گفت: روند انتقال املاک و سپرده های موسسه منحله میزان به بانک صادرات بر مبنای کارشناسی و حسابرسی های دقیق و طی مراحل قانونی انجام شده و این کار در مراحل پایانی است که امیدواریم از این پس روند بازپرداخت سپرده های مردم با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی همچنین ابراز امیدواری کرد بازپرداخت سپرده های مردم در این موسسه توسط بانک صادرات تا پایان دی ماه به اتمام برسد.

رسولیان افزود: در این راستا دستگاه های مختلف ذیربط اعم از شهرداری، اداره کل امور مالیاتی، بانک صادرات، دادگستری، سازمان ثبت اسناد و املاک و تامین اجتماعی استان نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

موسسه مالی و اعتباری میزان که از اواخر سال گذشته با بحران مواجه شد در پی تشدید مشکلات آن، منحل و تمام دارایی های این موسسه در اختیار بانک صادرات قرار گرفت.

هم اکنون بانک صادرات متولی بازپرداخت سپرده های مردم در موسسه مزبور می باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
چرا پیگیر حق و حقوق خود نیستید !؟ بسیاری از حق خود آگاه نیستند ! ما امروز حدود 50 نفر بودیم رفتیم ساختمان مرکزی صادرات میدان جانباز و با مسئولین آن و اعضای هیئت تسویه صحبت کردیم نتیجه خوبی در بر داشت ولی ای کاش سپرده گذاران بیشتری حضور یابند تا نتیجه ای جمعی و مناسب خواستهایمان حاصل شود. بی اعتنا نباشید . برای رسیدن به حاصل دسترند خود تلاشی جمعی کنید و امید وار باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۴
پس از انحلال موسسه میزان در تاریخ 94/3/28، به دستور مرجع نامشخصی سود سپرده ها از تاریخ 93/11/1 برداشته شد حالا هم با اومدن بانک صادرات سودی که از تاریخ 93/1/1 واریز شده بود را حدود 5 درصد کم کردن در حالی که قانون عطف به ماسبق نمیشه. همچنین با گرفتن پرینت حساب متوجه میشیم که مبلغ بیشتری برداشت شده. علاوه بر این هنگام پرداخت پول از بانک صادرات تعهدنامه‌ای باید امضا بشه که صد رحمت به قرارداد ترکمنچای. داخل اون هم نوشته که بانک صادرات اختیار داره هرچقدر از پولتونو خواست میتونه برداره و شما هم هیچ ادعایی نمیتونین نسبت به پولتون داشته باشین و حق شکایتتون را با امضای این نامه ااز خودتون ساقط می‌کنین.