همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم؛

کتاب "مهاجران الی الله" رونمایی می‌شود

این مجموعه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی داستان زندگی قاریان جان باخته در فاجعه منا را روایت می‌کند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر افزود: کتاب مهاجران الی الله در خصوص زندگی قاریان مهاجر الی الله در فاجعه منا شامل حاج حسن دانش و حاج محسن حاجی حسنی کارگر است.

وی با اشاره به ضرورت پرداخت به زندگی این قاریان، گفت: این کتاب به شکل روایت داستانی و خلاصه بخش‌هایی از زندگی این دو قاری را روایت می‌کند و در انتهای این کتاب نیز بازخوانی بیانات و مواضع رهبری در خصوص فاجعه منا قرار دارد.

مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: مجموعه فعلی خلاصه بوده و مقدمه است برای مجموعه پنج جلدی مهاجران الی الله که هر جلد آن اختصاص به یکی از نخبگان قرآنی پرکشیده در فاجعۀ منا دارد. 

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال ۱۳۹۵ عرضه خواهد شد.

حسینی، باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در بیست و هفتم مهرماه سال جاری در دیدار با مسئولان و دست‌اندرکاران حج مبنی بر تلاش به منظور فراموش نشدن فاجعه منا، گفت: «مجموعۀ پنج جلدی مهاجران الی الله» حرکت کوچکی است در جهت الگودهی به جامعۀ قرآنی جهان اسلام و همچنین تلاشی است هرچند ناچیز در جهت فراموش نشدنِ فاجعۀ منا. 

وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با تولید این کتاب پنج جلدی مجموعه مستند مهاجران الی الله نیز تولید شود.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار