ساری؛

برچسب سپند برای 700 دستگاه تاکسی آمل

700 دستگاه تاکسی آمل از برچسب سپند برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل درمراسم رونمایی سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی گفت:در اجرای طرح برچسب سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند)، ۷۰۰ دستگاه تاکسی این شهرستان از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

کیاخسرو گفت: در اجرای این طرح مدیران نهادهای درون‌شهری و مدیریت آموزش و پرورش آمل تعامل خوبی با سازمان تاکسیرانی داشتند.

وی با اعلام اینکه در سال‌های اخیر تمام دغدغه سازمان بر ساماندهی ناوگان دانش‌آموزی بویژه رفع نگرانی‌ها خانواده‌ها بوده است،افزود:در اجرای طرح سپند تمامی دستگاه‌های سرویس شناسایی و برای اولیاء دانش‌آموزان از وجود تاکسی‌ها در نقطه مکانی شفاف‌سازی می‌شود.

کیاخسرو با بیان اینکه در اجرای این طرح اکنون تعدادی از خودروهای این سازمان از برچسب سامانه برخوردار شدند،گفت:برای اجرای طرح سپند حدود 700 دستگاه ناوگان دانش‌آموزی آمل برچسب دریافت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی نقش راهبردی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند،تصریح کرد:تمامی دل‌نگرانی‌های خانواده‌ها از زمان خروج دانش‌آموزان از منزل تا رسیدن به مدرسه است که با چه افراد یا وسیله نقلیه‌ای انتقال داده می‌شود.

حمید محمدنسب با تاکید براینکه توجه شهرداری و تاکسیرانی بر امر اجرای طرح سپند قابل توجه است زیرا امن‌ترین جا این دو مکان است،افزود:بر اساس اجرای ماده 18 سازمان شهرداری‌ها موظف بر اجرای سرویس‌دهی مدارس است و آموزش و پرورش دبیر اجرایی این طرح است.

وی عنوان کرد: در 50 سال اخیر فرهنگیان به عنوان اولین حوزه روی آورد و تاکسی وارد بازار شد تصمیم بر استفاده از این وسیله به عنوان امن‌ و مطمئن‌ترین خودرو جهت اعتماد اولیاء دانش‌آموزان استفاده شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: سپند ، تاکسی ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.