بزرگترین موکب دائمی ارائه خدمات به زائران حسینی احداث می‌شود

با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عملیات احداث بزرگترین موکب دائمی استقبال و ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در زمینی به وسعت 10 هزار متر در استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه ، عملیات احداث بزرگترین موکب دائمی استقبال و ارائه خدمات رفاهی و اقامتی در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی اراکی ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان فرهنگی و قرآنی آغاز شد.

براساس این گزارش ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی این پروژه عظیم با بیان اینکه در مراسم اربعین پرشور حسینی امسال ، بیش از 70 درصد از زائران عتبات عالیات از استان کرمانشاه عبور کردند ، گفت: یکی از تاکیدات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف، برنامه ریزی قبلی و پیش بینی شده برای ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی است و بر این اساس با تامین اعتبار اولیه 15 میلیارد ریالی، این موکب دائمی در 7 کیلومتری ورودی استان کرمانشاه، ظرف مدت یکسال احداث می شود.

وی افزود : ارائه خدمات رفاهی ، اقامتی و اسکان در این موکب پیش بینی شده است.

حسینی اراکی اضافه کرد : در این موکب همچنین امکانات فرهنگی ، آموزشی و قرآنی و سالن ویژه برگزاری مراسم و مناسبت ها پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد : براساس برآوردها و برنامه ریزی های صورت گرفته این موکب تا پیش از اربعین سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.