شیراز؛

توقيف 40دستگاه موتور سيکلت متخلف در شهرستان استهبان

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي وتوقيف 40 دستگاه موتورسيکلت متخلف در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "داود امجدی" گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با هنجار شکنان و برخورد با موتور سيکلت هاي متخلف، مزاحم و فاقد پلاک در شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: ماموران در اجراي اين طرح تعداد 40 دستگاه موتورسيکلت که راکبان آنها فاقد گواهينامه و مدارک و یا با سرعت غیر مجاز در حال رانندگی بودند و هچنين تعداد دو دستگاه خودرو فاقد پلاک را توقيف و روانه پارکينگ کرده و تعداد 80 نفر از رانندگان متخلف نيز اعمال قانون کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" بيان كرد: عدم استفاده از کلاه ايمني، مزاحمت برای نوامیس مردم، سرعت غیر مجاز در رانندگی، استفاده از موتورسيکلت هاي فاقد مدارک و همچنین استفاده از بوق ها و ايجاد صداهاي ناهنجار را از جمله موارد تخلف عامل توقيف موتورسيكلت ها برشمرد.

سرهنگ "امجدی" در ادامه از كشف 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه در آن شهرستان خبر داد و گفت: در راستاي طرح مبارزه با سرقت ماموران با انجام چند مرحله عمليات پليسي از مراکز جمع آوري ضايعاتي و تعمیرگاه موتور سیکلت بازدید کردند.

وي اظهار كرد: در اجراي اين طرح 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه کشف و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.