معاون هنری وزارت ارشاد به جشنواره شعر نیاوران پایان می‌دهد

اختتامیه اولین دوره جشنواره شعر نیاوران 8 دی ماه با حضور علی مرادخانی برگزار می‌شود.

محمد سلمانی دبیر جشنواره شعر نیاوران در خصوص چگونگی شکل‌گیری جشنواره و اهداف آن به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: جشنواره «شعر نیاوران» در ادامه برنامه‌های شعر‌خوانی روز‌های سه‌شنبه نیاوران و به پیشنهاد مسئولان فرهنگسرا برگزار شده است و هدف آن اعتلای فرهنگ ایرانی است.

وی ادامه داد: آثار ارسال شده در قالب‌های سپید، آزاد، ترانه و... و با موضوع آزاد است که از 300 هنرمند 500 اثر به دست ما رسیده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره دارای دو بخش ویژه با موضوع و محوریت جهان عاری از جنگ و خشونت و محیط زیست است که داوران برجسته‌ای همچون محمد‌علی بهمنی و... مسئولیت قضاوت را بر عهده دارند و دلیل انتخاب این دو موضوع به سبب این است که انسان در عصر جدید با دو نوع آلودگی درگیر شده. یکی از آن‌ها آلودگی محیط زیست و دیگری آلودگی روانی است که با نگاه هنرمندانه به آن پرداخته‌ایم.

سلمانی در رابطه با روز و برنامه‌ریزی اختتامیه جشنواره اظهار کرد: اختتامیه 8 دی ماه روز میلاد پیامبر اکرم برگزار می‌شود و علی مراد‌خانی معاون هنری و داوران و برگزیدگان جشنواره از مهمانان اختتامیه در فرهنگسرای نیاوران هستند.

گفتنی است؛ اختتامیه جشنواره 8 دی ماه از ساعت 17 تا 20 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.