اهواز؛

نقشه راه مقابله با ریزگردهای خوزستان تدوین شد

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تدوین نقشه راه برای مقابله با ریزگردها را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛  احمد سیاحی دراین خصوص بر تدوین نقشه راه برای مقابله با ریزگردها تاکید کرد و بیان داشت: در این نقشه باید منشاء کانون ها و درصد تأثیرگذاری آنها بر شهرهای استان مشخص گردد و در کنار آن اولویت کاری و نیاز اعتباری مورد نیاز نیز تعیین شود.

وی به برگزاری سمینار ریزگردها در بهمن ماه اشاره کرد و از مسئولین خواست تا آخرین دستاوردهای علمی خود را به منظور ارائه در این سمینار گردآوری نمایند.
 
سیاحی با اشاره به سفر رئیس سازمان محیط زیست به خوزستان اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور وی تشکیل می شود، به تشریح اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با ریزگردها می پردازیم و دستگاه هایی که نتوانسته اند به تعهدات خود عمل نمایند باید پاسخگو باشند.
 
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بر استفاده از توان اجرایی استانی جهت مقابله با ریزگردها تأکید و خاطرنشان کرد: باید پیمانکاران داخلی در انجام پروژه های این بخش در اولویت قرار گیرند.

وی در بخشی از سخنان خود به تعهد وزارت نفت درخصوص مصوبات سال 78 و تثبیت 200 هزار هکتاری از اراضی و کانون های گردوغبار توسط شرکت نفت که مورد تأیید وزیر نفت نیز قرار گرفته است اشاره نمود و افزود: تاکنون از مجموع اعتبار 478 میلیارد تومان، 40 میلیارد جذب و به پیمانکاران این بخش پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/س     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.