قم؛

مردم قم 19 دی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از دیدار مردم استان با رهبر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های عملیه سراسر کشور در قم انجام شد، با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای دهه بصیرت در استان قم برنامه‌ریزی شده است گفت: مردم و مسوولان استان قم نسبت به گرامیداشت این دهه نگاهی ویژه دارند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف استان برای اجرای باشکوه برنامه‌های دهه بصیرت اضافه کرد: غلامعلی حدادعادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) سخنران پیش از خطبه نمازهای جمعه دهه بصیرت در استان قم خواهند بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مراسم مدرسه فیضیه در 9 دی یاد کرد و گفت: در این مراسم آیت‌الله علم‌الهدی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه درخواست دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی اسلامی پذیرفته شده است، افزود: هماهنگی‌های لازم طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان ارگان‌هایی که باید در برگزاری مراسم دیدار مردم استان قم با رهبر انقلاب اسلامی اسلامی مشارکت داشته باشند در بیت رهبر انقلاب اسلامی انجام شده است.

لطفی با اعلام اینکه امسال مردم قم در روز شنبه 19 دی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند، ابراز کرد: تمام ظرفیت حسینیه ویژه مردم قم است و در این زمینه هیچ کدام از اقشار را محروم نمی‌کنیم و ارگان‌ها باید تا پنج دی‌ ماه درخواست‌های خود را اعلام کنند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.