اقدام به خودکشی متهم حمله تروریستی در فرانسه

مردی که با الهام گرفتن از تفکرات داعش اقدام به بریدن سر رئیس خود کرده بود، در سلول انفرادی اقدام به خودکشی کرد.

اقدام به خودکشی متهم حمله تروریستی در فرانسهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس؛ "یاسین صالح،" مرد 35 ساله‌ای که در جریان اقدامی تروریستی نزدیک به شهر لیون فرانسه، سر رئیس خود را از بدن جدا کرد و با آن عکس سلفی انداخت، در سلول انفرادی خود را به دار آویخت.

این مرد فرانسوی پس از سر بریدن "هروه کورنارا،" رئیس 54 ساله‌اش، با کامیونی حاوی سیلندرهای مواد شیمیایی به سمت کارخانه حرکت کرد. نیروهای امنیتی موفق به دستگیری وی شدند و اجازه ندادند این تروریست بی‌رحم نیات شوم خود را عملی کند. 

مقامات زندانی که یاسین صالح در آن بازداشت بود اعلام کردند وی 20 دسامبر (29 آذر) در سلول انفرادی خود را به دار آویخت؛ اما بوسیله زندانبان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. برای اجتناب از صدمات احتمالی که صالح به خود وارد می‌کند، وی به بندی که زندانیان مسلمان در آنجا نگهداری می‌شوند، انتقال داده شد. یاسین صالح پدر 3 کودک است و اعتراف کرد از سال 2004 همزمان با فوت پدرش جذب گروه‌های افراطی شد. او از سال 2006 همکاری خود با این گروه‌ها آغاز کرد. او در سال 2009 به سوریه سفر کرد و جذبگروه تروریستی داعش شد. او حتی یک بار در سال 2013 مورد بازجویی آژانس امنیتی فرانسه قرار گرفت زیرا ارتباط او با برخی عناصر افراطی مشکوک گزارش شده بود. یاسین صالح اعتراف کرد به دلیل وجود برخی مشکلات در محل کار و خانه، رئیسش را سر برید.

اقدام به خودکشی متهم حمله تروریستی در فرانسه

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار