شهرکرد؛

بازگشایی پیست اسکی چلگرد

پیست اسکی چلگرد در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به دنبال بارش های اخیر و ارتفاع یک متری برف در شهرستان کوهرنگ، پیست اسکی چلگرد بازگشایی شد.

پیست اسکی چلگرد یکی از جاذبه های طبیعی و ورزشی استان چهارمحال و بختیاری در فصل زمستان است. این پیست در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ و در فاصله 88 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، در دامنه کوه کارکنان با شیب مناسب و طول 800 متر از معروفترین پیست های اسکی رشته کوه زاگرس به شمار می رود که در سال 1354 ساخته شده است.

برف فراوان، یخچال های طبیعی و شیب منطبق با استاندارهای بین المللی از محاسن این پیست برای برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی است. این پیست دارای 2 دستگاه بالابر ویژه آقایان و خانم ها با طول مسیری برابر با 800 و 700 متر و یک دستگاه بالابر آموزشی با طول 200 متر می باشد. نزدیکی به جاذبه های طبیعی و گردشگاه هایی چون چشمه دیمه، آبشار شیخ علیخان و آبشارهای تونل کوهرنگ، دسترسی به جاده آسفالته و نزدیکی به محل های اقامتی، پارکینگ و امکانات رفاهی در شهر چلگرد از جمله مزایای این پیست به شمار می رود.

 پیست های اسکی بارده و شیخ شبان در شهرستان بن و دیگر جاذبه های بیشمار گردشگری زمستانی در چهارمحال و بختیاری هم پذیرای مسافران و گردشگران است. شهرستان کوهرنگ از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد (مرکز استان) قرار دارد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.