تحریم‌های سنگین کنگره آمریکا علیه سپاه پاسداران، ناک اوت اوباما به دست کنگره

کنگره آمریکا 3 لایحه جدید برای تحریم سپاه پاسداران و افزایش فشار بر ایران ارائه کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «قانون تحریم sanctionlaw »،کنگره آمریکا عزم خود را برای افزایش فشار بر ایران با هدف محدود کردن تاثیر کاهش تحریم ها بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جزم کرده است.

بر همین اساس مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش برای محدود کردن تاثیر کاهش تحریم ها بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و همچنین مانع تراشی برسر راه تماس گسترده‌تر میان ایران و آمریکا، طی دو هفته گذشته سه لایحه جداگانه درخصوص تحریم علیه سپاه پاسداران ارائه کرده است.

براساس این گزارش هر یک از این لوایح به دلایل مختلف باعث دشوار شدن کار معاملات تجاری با ایران طی ماه‌های آینده خواهد شد و به افراد علاقه‌مند به از سرگیری روابط تجاری با ایران یا اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی طی چند هفته آینده توصیه می‌شود به دقت این لوایح پیشنهادی را پیگیری کنند زیرا ممکن است این لوایح پیامدهایی برای فعالیت‌های آنها درپی داشته باشد.

اولین لایحه «قانون تحریم های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران (HR 4257) » نام دارد که دوین نانز، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا به همراه بیست و شش نماینده جمهوری خواه دیگر مجلس نمایندگان آن را ارائه کرده‌اند. قانون تحریم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شاخصی را که رئیس جمهور آمریکا براساس آن اجازه دارد وضع «حامی تروریسم» را لغو کند، به طور قابل توجهی سخت خواهد کرد. با توجه به اینکه ایران ، سوریه و سودان تنها کشورهای باقی مانده در فهرست کشورهای حامی تروریسم آمریکا هستند ، هدف از این لایحه محدود شدن گزینه‌های رئیس جمهور این کشور برای خارج کردن نام ایران از فهرست کشورهای حامی تروریسم است. این در حالی است که هنوز هیچ نشانه‌ای از تلاش دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن نام ایران از فهرست کشورهای حامی تروریسم در آینده‌ای نزدیک وجود ندارد.

قانون تحریم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین قانون کاهش تهدید ایران را نیز اصلاح خواهد کرد. اصلاح قانون کاهش تهدید ایران از طریق ممنوع شدن هرگونه معاملات مالی آگاهانه اتباع آمریکا و یا انتقال پول به:
1 ) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یا هر یک از زیر مجموعه های آن.
2 ) هریک از عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، شرکت‌های وابسته به آن، شرکت‌های پوششی یا آنهایی که با نام مستعار فعالیت دارند.
3 ) هر فرد مرتبط با یا تحت کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یا عوامل، شرکت‌های وابسته، شرکت‌های پوششی و اسامی مستعار. 
4 ) هر فرد حقیقی که از مقامات یا اعضای ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و 
5 ) هر فردی(حقوقی) 
هدف از قوانین جدید جلوگیری از معاملات مالی با هر فرد و شرکتی است که در بالا ذکر شد، خواهد بود.

علاوه بر این قانون، تحریم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مانع از این خواهد شد که رئیس جمهور بتواند با صدور یک مجوز کلی ، اجازه هرگونه معاملاتی را صادر کند که در بالا ممنوع شده است. در عوض آن دسته از اتباع آمریکا که مایل به ورود به یک معامله مالی ممنوعه هستند مجبور خواهند بود مجوز این کار را از اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دریافت کنند.

به منظور محدودیت بیشتر در هرگونه گشایش احتمالی آینده در روابط تجاری آمریکا و ایران، قانون تحریم های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، تهران را در معرض بند چهارم قانون تجارت سال 1974 قرار می دهد که به شدت مانع از امضا هرگونه موافقتنامه بازرگانی رئیس جمهور (آمریکا) با ایران می‌شود و محصولات ایرانی را فاقد شرایط لازم برای برخوردار شدن از معامله غیر تبعیض آمیز قرار می دهد (به عنوان مثال روابط تجاری عادی با آمریکا). این شرط تنها در صورتی اهمیت دارد که دولت اوباما (یا هر دولت دیگری در آمریکا) تحریم تجاری آمریکا با ایران را لغو کند.

قانون تحریم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین قانون مبادله اسناد را نیز اصلاح خواهد کرد. این اصلاح با ملزم ساختن صادرکنندگان اسناد به ارائه گزارش در مورد هرگونه معامله مالی با سپاه پاسداران ایران یا زیرمجموعه‌ها ، عوامل ، شرکت‌های پوششی ، شرکت‌های وابسته ، نام‌های مستعار یا افراد متعلق به یا تحت کنترل سپاه به کمیسیون مبادله اسناد انجام خواهد شد. چنین محدودیتی باعث خواهد شد اعتبار صادرکنندگان اسناد در آمریکا در معرض خطر قرار گیرد و مانع از اقدام آنها برای ورود به معاملات با طرف های ایرانی یا تسهیل معاملات با آنها خواهد شد.

لایحه دوم «قانون قرنطینه ستیزه‌جویی و تجاوز تحت حمایت دولتی آیت الله» موسوم به قانونHR 4258 نام دارد که پیتر روسکام، نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا آن را ارائه کرده است. این قانون تحریم‌های بیشتری را علیه موسسات تحت مالکیت یا کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعمال می‌کند.

قانون قرنطینه ستیزه جویی و تجاوز تحت حمایت دولتی آیت الله ، رئیس جمهور را ملزم می سازد تحریم‌هایی بلوکه کننده علیه هر شرکتی اعمال کند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیست درصد یا بیشتر از سهم آن را در اختیار دارد.

قانون قرنطینه ستیزه جویی و تجاوز تحت حمایت دولتی آیت الله، همچنین قدرت دولت‌های مرکزی و محلی را به منظور تحریم اتباع خارجی یا آمریکایی که در زمینه سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های بازرگانی با سپاه پاسداران همکاری دارند افزایش خواهد داد.

لایحه سوم علیه ایران نیز «قانون بازبینی و اجرای تحریم های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» نام دارد که برد شرمن از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با حمایت اد رویس، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان ارائه کرده است. در این لایحه آمده است اگر رئیس جمهور مشخص کند فردی خارجی آگاهانه معاملات مشخصی را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یا هر یک از عوامل یا وابسته های آن انجام داده یا از چنین معاملاتی حمایت کرده است ، در آن صورت باید تحریم‌هایی بلوکه کننده علیه این فرد اعمال شود. رئیس جمهور اجازه دارد برای اتباع آمریکا مجوز معاملات را غیر از معاملات ممنوعه با چنین افراد و شرکت های ممنوعه صادر کند.

به منظور اطمینان از اینکه رئیس جمهور به وظایف خود در هدف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شرکت های وابسته به آن عمل می کند ، قانون بازبینی و اجرای تحریم‌های سپاه پاسداران همچنین دیوان محاسبات آمریکا را ملزم خواهد ساخت گزارشی سالانه را به رئیس جمهور و کمیته های مشخص درکنگره ارائه و اتباع خارجی را که در حال حاضر در معرض تحریم ها نیستند معرفی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
امریکا ی سگ باید منتظر عکس العمل سخت و خشن وقاطع وکوبنده جمهوری اسلامی باشد مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ دی ۱۳۹۴
ما تا آخر ایستاده ایم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۶ دی ۱۳۹۴
و باز هم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ایادی انان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۶ دی ۱۳۹۴
امریکااهیچ کاری نمی تواند بکند اکر همه باهم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۶ دی ۱۳۹۴
الله اکبر الله اکبر ازاین همه عظمت وعزت روزافزون رهبرعزیزمون،آمریکا هیچ غلطیییییییییی نمیتونه بکنه،آمریکا قابل اعتماااااااااادنیست،ازصحبتهای گوهربارامام راحل و رهبرعزیزمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
الحق که باید حرف رهبر عزیزمون طلا گرفت که فرمودند: امریکاییها قابل اعتماد نیستند..اینهایه مشت شیطون و تجویرگرند..مرگ برامریکا..ایشالا سپاه هروز قویتر و استوارتره بحق امام زمان و خون شهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
تازه این اول راهه تا به حرف رهبر عزیزمون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
اگر پیرو حرف رهبری نباشیم و تن به هر خفتی بدیم جز این نخواهد شد
ما تحریم ها رو تحمل کرده بودیم
دیگه نهایت زور آمریکا همین بود
پس چه بهتر که ما وارد مذاکره نمیشدیمو تن به خواسته های اونا نمیدادیم
حالا هر چی هست یا نیست دیگه توافق شده
اما مثل روز روشنه ک این توافق فرجام خوبی نداره
چون امریکا همیشه دنبال سلطه جوییه
ایرانم تن به سلطه جویی کسی نداده و نمیده
من در عجبم که آقای عراقچی مشکلات و تصمیمات سنای امریکا رو پیش و پا افتاده میبینن!! انگار مشکل روادید و ویزا مشکل کمیه ک ما بخواهیم صرفا به حرف کری اکتفا کنیم چون کری فوقش چند سال دیگه میره از پستش و حرفی ک الان میزنه سندیت نداره
یا همین تحریمها علیه سپاه
اینا کم نیستن
الانم که مدعی شدن ک پولهای بلوکه شده ایران رو بالا بکشن دارن تسخیر لانه جاسوسی رو وسط میکشن و غرامت میخوان!!
سپاه پاسداران ریشه ایرانه
بسیج هم اساس مملکت ماست
رهبر ما یک بسیجی و یک سپاهیه
من دلم واسه ایرانی میسوزه که رهبرم با تمام شکنجه و سختی ها تونسته سر پا نگهش بداره و دست تجاوز گرانی مثل آمریکارو کوتاه کنه
ولی الان بایذ شاهد زیاده خواهی های کشور گاو چرانی مثل آمریکا باشم !!

اللهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۰۶ دی ۱۳۹۴
به حرفهای رهبر گوش کنید.خیانت نکنید.امریکا و اسراعیل تا عبد دشمن ایران هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۶ دی ۱۳۹۴
تو هر خونه ايراني يه نفر بسيجي يا سپاهي ميبيني.اين يعني تحريم ملت ايران،البته كه بازم كاري از پيش نميبرن،چرا ما امريكارو تحريم نميكنيم؟؟؟شايد نمادينم شده بشه اين كارو كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
خدا لعمنتشون کنه به امید روزی که ما هم بتونیم امریکا رو تحریم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۶ دی ۱۳۹۴
اگر از داخل به کشور خیانت نشود واقعا آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
تا خون در رگ ماست سید علی رهبر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
این دولت تمام توان خودشو گذشته روی این برجام ما مخالف مذاکره نیستیم ولی دوست نداریم دولت که نماینده ی ملت ایران هستش بخاطر کاری که خیلی به سود مردم نیست انقدر خودش را کوچک کند یا وقت خودشو بیهوده تلف کنه ما باید به خودمان یعنی ملت خودمون و خدا متکی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
همانطور که حضرت آقا فرمودند ، آمریکا غیر قابل اعتماد است ، این جمله را همه باید درک کنیم ، ولی متاسفانه بعضی افکارشان و کردارشان اینا نشون نمیده، متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۶ دی ۱۳۹۴
سیاستمداران آمریکایی و دوستان غرب زده ما سالیان هست که تحریم هستیم ماکشوری هستیم مردمی وای به حال اون روزی که حتی نیت کن وارد خاک کشورمون بشه فعلا ما مردم تماشا میکنیم هرچی دلتون میخود بگویید ببنید چطور فیتیله پیچ میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۶ دی ۱۳۹۴
امریکایی حسادت ایران میکنن چون هر جا را میرن با جنگ میگیرن ایران بعدش از دست اونا در میار در کل امریکا جاده صاف کن ایرانیهاست .سرداران ایران دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۶ دی ۱۳۹۴
در خصوص نحوه برخورد دولت یازدهم با آمریکا و تحریم هایی که بعد از برجام گذاشته میشود داستان زیر را حضورتان ارسال میکنم : نقل است که روزی طلا فروشی مشاهده میکند که یک نفر نقابدار چند روز مراقب رفت آمدهای او به مغازه میباشد کمی با خود فکر کرد و گفت بگذار ببینم منظورش چیست ، بعد از چند روز نقابدار وارد مغازه میشود و درب را میبندد مغازه دار میگوید بگذار ببینم منظورش چیه ، نقابدار اسلحه میکشه و داد میزنه که بی حرکت طلا فروش باز هم میگوید بگذار ببینم منظورش چیه ، نقابدار شیشه ویترین رو میشکنه و همچنان عربده میکشه طلافروش باز هم میگه بگذار ببینم منظورش چیه ، نقابدار یک گونی بزرگ به طلا فروش میدهد و میگوید تمام طلاها را داخل گونی بریز طلا فروش در حالی که طلاها را داخل گونی میریخت میگفت بگذار ببینم منظورش چیه پس از اینکه نقابدار تمام پول و طلاهای مرد طلافروش را برداشت رفت طلافروش به خودش گفت هرچه فکر میکنم باز هم نفهمیدم که منظورش چی بود !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
با این حساب تمامی خدمات عمرانی قسمتهای مختلف سپاه از جمله قرارگاه خاتم که در بخش نفت و گاز و پترو شیمی هست مشمول تحریم میشه و به این ترتیب به عنوان مثال در بخش نفت و گاز فقط شرکتهایی متونند اقلام مورد نیاز وارداتی رو خریداری کنند که یا خارجی باشند و یا شرکتهای داخلی وابسطه به شرکتهای خارجی باشند و به این شکل ظرفیت سپاه در عمران و آبادانی کشور حذف میشه
از دولت سوال می کنیم :
آیا امریکا همین مقدار اندک امتیازی که در برجام به ایران داده طی 10- 15 سال اجرای برجام با اتکا به قوانین کنگره خواهد گرفت آیا دولت ما قصد دارد همچنان راه عقب نشینی را پیش بگیرد و اگر این چنین است این عقب نشینی تا کجا ادامه دارد معنی تعامل با دنیا چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
اینا همش نتیجه پیشرفت ما وحرس خوردنیه که ما تو دل این شیطان پلید انداختیم...راه ما حسینیه و مطمئن باشید این سگای پلید کنگره شب رو با کابوس قدرت ایرانی به خواب میرن که فکرشم نمی کردن اینجوری بتونه واسه شون قد علم کنه ..لبیک یا حسین.لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۴
ایران وایرانی تکیه گاهش خداوند مهربانه. شما ها کی هستید امریکایی های خدا نشناش.شمایی که بزور سرخ پوست هارو نابود کردید حالا به اسراییل پروبال دادید که اونم این کارو بکنه ولی ما ایرانی ها پروبالا اسراییلو قیچی میکنیم. خدا بزرگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۵ دی ۱۳۹۴
میانه.روها.واعتدالیون.بخوانند.وبدانند.تایک.ایرانی.باغبرت.وحامی.ولایت.فقیه
زنده.باشد.انها.راه.بجایی.نخواهند.برد.وشعار.مرک.برامریکا.ومرگ.براسرایبل.ورد
زبان.ماخواهدبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر گلوله ای که خط کشید روی خاطرات آرمیتاها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۵ دی ۱۳۹۴
بصیرت کجاست ان روز را فراموش نمیکنم که رهبرم فرمود تحریم ها برداشته تخواهند شد .
نه دی با راهپیمایی با شکوه و بزرگ به پوز شون میزنیم .الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اینا همگی نقض برجام هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
برجام رو لغو کنید...یک رفراندوم برگذار کنید و به خواست مردم احترام بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
با سلام. حالا جدااز همه این نظرهایی که دادید،الان وقتشه که حسن روحانی بیاد برای مردم علت تحریم های جدید را توضیح بده.بهرحال یک سراین موضوع به سیاست های. خارجی حسن روحانی دراین دو سال ریاست جمهوریشان نیزمربوط میشود. باتشکر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
این نشانه بر حق بودن این سیستم ولایت مدتر و ارزشی رو میرسونه...
احسنت بر سپاه سر افراز انقلاب اسلامی و سربازان مخلص ولایت...
خشم آمریکا و اسرائیل بر شما مهر تاییدی بر راه حق طلبی و راستین شما عزیزان هست...
برای سلامتی این سربازان ولایت و رهبری و پایداری آنها در مسیر حق، صلوات....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مردم بدبخت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
حالا که همه خواسته هاشونو اجابت کردن دیگه چه مرگشونه؟
هیچ غلطی نمیتونن بکنن حرومزاده ها , پیشمرگ سپاه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
هدف آمریکا از این بازیها گرفتن توان هسته ای ایران بخصوص با ریاست جمهوری جدید امریکا و حاشادکردن قراردادها .و خوی استکباری خود در منطقه و تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی و تضعیف کشورهای اسلامی منطقه از طربق تخریب امکانات زیر بنایی آنها و نیروی انسانی آنهاست.مشتی اراذل که در کشورهاشون جایی ندارن برای خلاص شدن از دستشون و راحتیدجامعه خودشون دم تیغ به خاورمیانه فرستادنتا از شرشون راحت و منطقه را هم به هم بریزن.دولت باید محکم در مقابل این برنامه های آمریکا بایستد و اگه لازم باشه برجامو معلق کنه.تعارف با مکاران آنهادرو جری تر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
سپاه بیاد تو ایران کارهای فرهنگی انجام بده بهتره که بهانه امریکایها بشه و دفاع از کشور رو باید به ارتش بی حاشیه و قدرتمند ایران سپرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
با عرض سلام به نظر من این یه موقعیت استثنایی برای سپاه پاسداران است که با تکیه بر توان دانشمندان داخلی و مدیریت انقلابی همچنان به پیشرفت های خودش ادامه بده و به دیگران متکی نباشه تحریم سپاه توسط کنگره یک پیام بسیار مثبت داره که به نظر من کسی به اون اشاره نکرده و اون اینه که اونا از پیشرفت های سپاه در هر زمینه بسیار ترس دارند و این در تحریم های اون ها علیه سپاه پاسداران مشهود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
با عرض سلام به نظر من این یه موقعیت استثنایی برای سپاه پاسداران است که با تکیه بر توان دانشمندان داخلی و مدیریت انقلابی همچنان به پیشرفت های خودش ادامه بده و به دیگران متکی نباشه تحریم سپاه توسط کنگره یک پیام بسیار مثبت داره که به نظر من کسی به اون اشاره نکرده و اون اینه که اونا از پیشرفت های سپاه در هر زمینه بسیار ترس دارند و این در تحریم های اون ها علیه سپاه پاسداران مشهود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اولا به قول امام آمریکا هیچ غلطی نمتواند بکند .دوما بااین کارها گور خودش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا مرگ بر ...... مرگ بر آل سعود
بعضی ها نمیخوان از تاریخ درس بگیرند مخصوصا از سال های پس از انقلاب،اخه شماها چه فکری کردید که میتونید با آمریکاییها شیطان صفت رابطه برقرار کنید.
دیگه رهبر عزیز با چه زبونی بگه آمریکا مورد اعتماد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
امریکا قابل اعتماد نیست از اول نباید توافق میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
روحانی مچکریم نه مچکریم د نه مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۵ دی ۱۳۹۴
درود بیکران به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و سلام بر رهبر عظیم والشان حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای
آذر بایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی
آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمیتواند بکند
8 سال نتوانست غلطی بکند و هیچ وقت نخواهد توانست
خوب بخاطر بسپارند که ما اهل کوفه نیستیم سید علی تنها بماند
وای به روزی که آقا حکم جهاد م دهد دمار از روزگار یزیدیان زمان در میآوریم که نسلها درس عبرتشان باشد
ایران مهد شیران و دلیران است
جان بیمقدارمان فدای انقلاب و شهدا و رهبرعزیزمان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مگه تاحالاسپاه تحریم نبوده.همه افتخاراتی که کسب شده درسایه همین تحریمهاوتلاش جوانهای این کشوربوده.فقط بعضیها بایداین جمله روآویزه گوش کنند"آمریکابرای ایران هرگزقابل اعتمادنیست چراکه کسی که ادعای قدرت داره هیچوقت نمیتونه کسی روروبروی خودش ببینه"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اگه ایران برخودش متکی باشه بهتر از کشور های غربی است وبا کشور های اسیای معاملات انجام بده وووو مانند معامله با پول یوان انجام داد که ارزش پول دلار پایین امد که خود ایران این ترح داد ولی ولش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اگه ایران برخودش متکی باشه بهتر از کشور های غربی است وبا کشور های اسیای معاملات انجام بده وووو مانند معامله با پول یوان انجام داد که ارزش پول دلار پایین امد که خود ایران این ترح داد ولی ولش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اگه ایران برخودش متکی باشه بهتر از کشور های غربی است وبا کشور های اسیای معاملات انجام بده وووو مانند معامله با پول یوان انجام داد که ارزش پول دلار پایین امد که خود ایران این ترح داد ولی ولش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اگه ایران برخودش متکی باشه بهتر از کشور های غربی است وبا کشور های اسیای معاملات انجام بده وووو مانند معامله با پول یوان انجام داد که ارزش پول دلار پایین امد که خود ایران این ترح داد ولی ولش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اگه ایران برخودش متکی باشه بهتر از کشور های غربی است وبا کشور های اسیای معاملات انجام بده وووو مانند معامله با پول یوان انجام داد که ارزش پول دلار پایین امد که خود ایران این ترح داد ولی ولش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
هههه زهی خیال باطل بزارین هرچی دلش میخواد تحریم کنه... ما خدارو داریم و رهبر عزیزمان رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
بابا افسردگی گرفتیم انقدر حرف ناحق شنیدم
پس چراایران جوابشونو نمیده ما دلمون خنک شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
امریکا هیچ قلتی نمیتواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۵ دی ۱۳۹۴
یه چیز دیگه هم یادم رفت بگم
تو سگ کی باشی که کشور من رو بخوای تحریم کنی؟
سناتور های خرفت نشستن اونجا از تو کشور خودشون دارن مارو تحریم می کنن!
به امید روزی که همه ی دنیا با کمک هم آمریکا رو تحریم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۵ دی ۱۳۹۴
آمریکا از این غلطا خیلی میکند دور دهانش هنوزم کثیف است مگه ما ر زمندها مردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
الان چی شد؟؟؟
دم به دیقه دارن تحریم های جدید می کنن
این نقض برجام نیست؟؟
این جاست که یاد سخن آقا میافتم
"آمریکا قابل اعتماد نیست"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اعوذبالله من شیطان العظیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
با ایرانی در نیوفتید مرگ برامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۵ دی ۱۳۹۴
دور از جون بز .کنگره امریکا قدر بز هم فهم ندارد و نمیداند ک این تنها باعث قویتر شدن و خود کفا تر شدن سپاه میشود..مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
انقدر تحریم کن تا تحریم دوونت در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۴
ما با تحريم قويتر ميشيم، ايول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
آدما تو محدودیت ها ستاره میشن:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۵ دی ۱۳۹۴
خیلیا باید بفهمن که حضرت اقا چرا اینقدر پافشاری میکردند که امریکا مورد اعتماد نیست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ برآمریکا. وآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ برآمریکا. وآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ برآمریکا. وآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ برآمریکا. وآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۵ دی ۱۳۹۴
امریکا تا حالا هیچ غلطی نکرده .به بعدهم نمیتونن. بلانسبت جمع .مثل بز از مردم کشور مون ميترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
همه قدرتشون همین تحریم کردنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
همه قدرتشون همین تحریم کردنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۵ دی ۱۳۹۴
بهترین کار کنار گذاشتن برجام است آمریکایها که این غلطها انجام می دهند مطمعا هستند که ایرا برجام را اجرا خواهد کر ولی اگر بدانند که ایران به این خاطر برجام را عملی نخواهند کرد از این علطها نمی کنند یک حرکتی یک پاسخی نترس امریکا بیشتر ضرر می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۵ دی ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
هههههخخ اینقد مارو تحریم نکنید وایییی حالا ما ما چیکار کنیم هههههه هر کاری دلتون میخواد بکنید
راستی ممنون که با تحریم سپاه باعث میشید سپاه خود کفا تر و قویتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
سلام: وقتی از ولایت فقیه تبعیت نشود نتیجه ای بهتراز این نخواهد داشت.وهنوز زود است که بعضیها چوب ندانم کاریشان را بخورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۴
بابا انقدر کشرو منو تحریم نکنید میام امریکا واشنگ تن ننتونو به عذاتون میشونیما با ایرانی کاری نداشته باشین
آخرین اخبار