ندیمی در تشریح جلسه فراکسیون رهروان ولایت

لاریجانی: با دعوت گروه‎های مردمی و مراجع در انتخابات ثبت‌نام کردم

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت جلسه امروز صبح این فراکسیون را تشریح کرد.

لاریجانی: با دعوت گروه‎های مردمی و مراجع در انتخابات ثبت‌نام کردم
ایرج ندیمی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز صبح فراکسیون متبوع خود، اظهار کرد: در این جلسه که با حضور لاریجانی رئیس مجلس تشکیل شده بود، مسائل مربوط به انتخابات و ثبت‌نام تعداد بالای داوطلبین در انتخابات بحث و بررسی شد.

نماینده لاهیجان و سیاهکل تصریح کرد: رئیس مجلس در این جلسه بر روی موضوع احزاب این نکته را تاکید کردند که شخصا با توجه به دعوتی که گروه‌های مردمی و مراجع از وی داشته‌اند، برای انتخابات دهمین دوره مجلس ثبت‌نام کرده و همچنین تاکید داشتند لازم نیست که در بحث ثبت‌نام از احزاب تعریف شود.

ندیمی در ادامه افزود: لاریجانی یادآور شدند که در مورد فعالیت رهروان در انتخابات رویکرد در حوزه اصولگرایی است.

وی با بیان اینکه در این جلسه همکاری دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: قرار شد اگر پیوستگی از سوی رهروانی‌ها انجام شود، تنها با رایزنی باشد، اگرچه رهروانی‌ها حمایت جامعه روحانیت مبارز را در انتخابات به همراه دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، اظهار کرد: اصولگرایان پشت سر روحانیت هستند و طبیعتا اگر روحانیت ضرورتی مشاهده کند، با اصولگرایان همکاری خواهند داشت.

برچسب ها: ندیمی ، مجلس ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار