یاسوج ؛

حماسه 9 دی تجلی پیمان ناگسستنی ملت با مقام ولایت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا گفت:حماسه 9 دی، تجلی پیمان ناگسستنی ملت با مقام ولایت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ایمان فولادی در نشست برگزاری برنامه‌های 9دی چاروسا با گرامیداشت این روز عنوان کرد: حماسه 9 دی سند افتخار و پایداری ملت ایران در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های والای دین مبین اسلام از جمله ولایت و رهبری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا ادامه داد: حماسه 9 دی نقطه  افتخار ملت ایران در به اثبات رساندن بصیرت، تعهد، آگاهی و انسجام مردمی است که در راستای تحقق آرمان‌های ارزشمند امام و شهدا همواره در صحنه حضور داشته اند.

وی افزود: حماسه 9 دی ماه سال 88 اوج بصیرت و تجلی ولایت‌مداری ملت ایران بود که بار دیگر با حضور گستره خود، فتنه و نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب کردند.

فولادی تاکید کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا با بیان اینکه روز 9 دی پایان فرصتی است که از سوی مردم به اغتشاش گران و افرادی که در پی براندازی نظام بودند داده شد و روزی که مردم افراد خائن را رسوا کردند، خاطرنشان کرد: از بارزترین دستاورد‌های نهم دی ماه می‌توان به نقش برآب کردن دسیسه دشمنان اشاره کرد که می‌خواستند با استفاده از آشوب خیابانی حکومت را متزلزل نشان دهند.

وی یادآور شد: عده‌ای در جریان انتخابات سال 88 دچار انحراف شدند و به جای حرکت در مسیر قانون، آن ناآرامی ها را به وجود آوردند که در نهایت به فتنه تبدیل شد و این در حالی است که هر عملی که سبب خوشحال کردن دشمن و تضعیف نظام شود یک کار غلط است.

فولادی در پایان از مردم و مسئولین خواست تا در راهپیمایی باشکوه 9 دی شرکت کنند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: حماسه ، 9 دی ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.