در پی اعدام شیخ نمر صورت گرفت؛

دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از مردم برای برپایی تجمع برابر سفارت عربستان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور از عموم مردم برای برپایی تجمع برابر سفارت عربستان دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در پیامی ضمن تسلیت شهادت شیخ نمر از عموم مردم انقلابی کشورمان را به برپایی تجمع برابر سفارت عربستان دعوت کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: در کمال تاسف باخبر شدیم رهبر شیعیان عربستان آیت‌الله شیخ باقر النمر به دست حکام سفاک آل سعود به شهادت رسید. ایشان که با مدیریت منطقی و الهی خود توانسته بود خون تازه‌ای در رگ‌های شیعیان عربستان جاری کند خار چشم آل سعود بود که اکنون در جوار رحمت حق آرمیده است.

در ادامه تاکید شد: رژیم خونخوار سعودی که اکنون رو به اضمحلال قرار گرفته است و برای ادامه حیات خود دست به هرکاری از  جمله حمله به یمن، کودک‌کشی، سرکوب و اعدام مخالفین و ... می‌زند باید بداند که کاسه صبر آزادگان جهان لبریز گشته و اراده‌های برای نابودی آل سعود محکم‌تر گشته است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در خاتمه ضمن عرض تسلیت این واقعه هولناک به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سایر مراجع معظم تقلید و شیعیان و آزادگان جهان، عموم مردم انقلابی کشورمان را به برپایی تجمع برابر سفارت عربستان دعوت می‌کند.

زمان قطعی تجمع متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۲ دی ۱۳۹۴
آل سعود باید بداند که شهادت بزرگ مردی چون شیخ نمر که اسوه رشادت وپایمردی است نتیجه ای جز اضمحلال بیشتر دژخیمان آل سعود وتسریع در نابودی این کافران از خدا بی خبر ندارد.خون سرخ این شهید بزرگوار برای همیشه یادآور بدخوئی وبد سرشتی حاکمان بد طینت آل سعود خواهد بود. یاد این شهید بزرگوار گرامی وراهش پررهروباد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سگهای دست آموزصهیونیزم بایدبدانندبه
زمان مرگ نکبت آمیزشان نزدیکترشدند.
آخرین اخبار