سردار سلیمانی در کنار رهبر انقلاب/ تجربه پرواز گلاره عباسی/ عاشقانه صابر ابر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام منتسب به رهبری، سخنان ایشان درباره اعدام شیخ نمر را منتشر کرد.

" رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه، با محکومیت شدید قتل عالم مؤمن و مظلوم شیخ نمر: بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت/ انتقاد شدید از سکوت و حمایت مدعیان آزادی و حقوق بشر از جنایات رژیم سعودی/ دنیا باید احساس مسئولیت کند۱۳۹۴/۱۰/۱۳‌‌‌‌‌

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم کردند و با تأکید بر لزوم احساس مسئولیت دنیا در قبال این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین، خاطرنشان کردند: بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.‌‌‌

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق می‌کرد و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه کرده بود، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.‌‌‌

رهبر انقلاب، شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او را خطای سیاسی دولت سعودی خواندند و افزودند: خداوند متعال از خون بی‌گناه نمی‌گذرد و خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.‌‌‌

ایشان با انتقاد شدید از سکوت مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون بی‌گناه را تنها به خاطر انتقاد و اعتراض به زمین‎ می‌ریزد، تأکید کردند: جهان اسلام و همه دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند.‌‌

حضرت آیت الله خامنه‌ای آزار و شکنجه مردم بحرین توسط نظامیان سعودی و تخریب مساجد و خانه‌های آنان و همچنین بیش از 10 ماه بمباران مردم یمن را نمونه‌های دیگری از جنایات رژیم سعودی خواندند و تأکید کردند: کسانی که صادقانه به سرنوشت بشریت و سرنوشت حقوق بشر و عدالت علاقه‌مند هستند، باید این قضایا را دنبال کنند و نباید نسبت به این وضعیت بی‌تفاوت باشند.‌‌‌

رهبر انقلاب همچنین افزودند: یقیناً شهید شیخ نمر ‌‌‌مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان او تعدّی کردند خواهد گرفت و این همان چیزی است که مایه تسلّی است."

بسته اینستاگردی

صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی، عکسی از وی در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

بسته اینستاگردی

مرتضی طلایی با انتشار عکسی از شیخ نمر نوشت: " سلام. الان جلسه شوراي اسلامي شهر تهران درحال برگزاري است و بنده و همكاران شورايي ام پيشنهاد نامگذاري خيابان محل استقرار سفارت عربستان به نام مجاهد شهيد آيت الله نمر را مطرح كرديم...

نام اين شهيد تا هميشه تاريخ ماندگار و زنده خواهد ماند."
بسته اینستاگردی

ابتکار با انتشار پستی در اینستاگرام خود درباره آلودگی هوا نوشت: " آلودگی هوای تهران در روزهای گذشته نقل محافل بسیاری بود و در این مدت هرکسی، از ظن و هدف خود این موضوع را دستمایه نقد و اعلام نظر و انتقاد و پیشنهاد قرار داده است. با‌این‌حال این معضل در پایتخت ایران معضلی جدید و فقط مختص امسال یا پارسال نیست و حداقل سابقه‌ای ٢٠‌ساله دارد. در همین مدت و در خلال دولت‌های محمد خاتمی، محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی، برای مقابله با این معضل اقداماتی انجام شد یا انجام نشد که هرکدام بر بهبود یا تشدید این وضعیت اثراتی ماندگار گذاشته است. اقداماتی که در صورت تداوم انجام آنها، می‌توانست تهران را به‌عنوان یک شهر موفق در زمینه فائق‌آمدن بر معضل آلودگی هوا در کنار شهرهایی مثل لندن، مکزیکوسیتی و... بنشاند."

بسته اینستاگردی

علی پروین درباره بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در اینستاگرام خود نوشت: "درخصوص دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان که منجر به برد سرخ‌پوشان شد، بازی را دیدم و واقعاً از نحوه بازی پرسپولیس لذت بردم. بازیکنان پرسپولیس واقعاً عالی بازی کردند و یکی از بهترین فوتبال‌ها را به نمایش گذاشتند. به نظرم پرسپولیس با ادامه این روند می‌تواند در لیگ برتر اول یا دوم شود، البته این باخت چیزی از ارزش استقلال خوزستان کم‌ نمی‌کند و من هنوز هم معتقدم که آنها تیم بسیار خوبی هستند که می‌توانند در پایان لیگ جزو 4 تیم اول قرار بگیرند.

اگر نظر مرا می‌خواهید که باید بگویم همه در این تیم خوب هستند. از گلر گرفته تا مهاجمان، کادر فنی، مدیران و حتی تدارکات همگی عالی کار می‌کنند، اما خدا کند که این تعطیلات لیگ به پرسپولیس ضربه نزند؛ چراکه در تعطیلات برخی بازیکنان بدن‌های خود را رها می‌کنند که این مسئله باعث می‌شود بعد از تعطیلات از شرایط آرمانی به دور باشند. با این همه اعتقاد دارم این پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و امیدوارم درنهایت قهرمان شوند. باید بگویم که پرسپولیس عالی بازی می‌کند، اما همه نگرانی من از تعطیلات لیگ است و می‌ترسم بعد از تعطیلات، بازیکنان شرایط خوبی نداشته باشند."

بسته اینستاگردی

علی سلطانی سروستانی، عکسی نوستالژی از دوران دانشجویی خود در دانشگاه تهران را منتشر کرد و نوشت: "نوستالژى: فضاى سبز مقابل دپارتمان تئاتر پرديس هنرهاى زيباى دانشگاه تهران. سال ١٣٧٤. همراه با دوستان هم دوره اى دوران ليسانس، افشين زارعى و ناصر مرادى."

بسته اینستاگردی




عارف لرستانی هم عکسی از یکی از بناهای تاریخی کشور را منتشر کرد و نوشت: "كرمانشاه،تكيه معاون المملك."

بسته اینستاگردی

گلاره عباسی که این روزها بسیار پرکار است، عکسی از حضور خود در کابین خلبان پروزا را منتشر کرد و نوشت: "پروازي متفاوت در كنار كاپيتان ...اولين بار بود كه از كابين خلبان به مسير نگاه مي كردم .تجربه اي جالب و متفاوت به همراه خانم صبا راد عزيزم ممنون از هر دو خلبان نازنين و مهمان نواز كه در عكس نيستند."

بسته اینستاگردی

حسام نواب صفوی پرونده جدید خود که درباره قصور پزشکی است را در اینستاگرام منتشر کرد و درباره جزئیات آن توضیح داد.

وی نوشت: " هو العزيز: قصور وحشتناك برخي از پرسنل بيمارستان لوكس وخصوصي در بالاي شهر تهران ...

در پي تزريق اشتباه و فوت دلخراش مادري ،اين قصورتوسط اداره كل پزشكي قانوني تاييد گرديد.با وجود اينكه مخالفم هرشخصي كه به ايران خدمت ميكند به قوه قضاييه توسط دادسرا احضار كنم و با توجه به احترام خاصي كه براي تمامي پزشكان قائلم ، اما اين پرونده به قدري دردناك است كه با شنيدن آن هر فردي منقلب ميشود، مادري پنجاه و هفت ساله در پي سر گيجه و سردرد با پاي خودش به بيمارستان فوق مراجعه ميكند با تزريق بالاي داروي اشتباه شخص دچار ايست قلبي و تنفسي ميشود اين بيمارستان فاقد متخصص بيهوشي درآي سي يو در شيفت شب بوده كه بتواند اقدامات احياء را انجام دهد.

دكتر مسئول اورژانس اصلا در بيمارستان حضور نداشته و با وجود آن كال بودن به گفته ديگر متهمين اصلا به تلفن خود پاسخ نداده مسئول فني كه بالاترين درجه قصور را دارد اصلا در جلسه كميسيون حاضر نشده، بيمارستاني كه آي سي يو آن هر شب ميليوني ميباشد اگر قرار باشد متخصص بيهوشي نداشته باشد، مسئول اورژانس آن مسئوليت خود رها كند مسئول فني حتي اينقدر بي تفاوت برخورد كند كه براي اداي توضيحات حاضرنشود ، اينجا چه بايد گفت؟؟؟؟موكلم پس از اين قصور شش ماه در يك زندگي نباتي به سر برد و سرانجام با مرگي دلخراش فوت كرد.شش ماه سكوت كردم و فقط منتظر نظر كميسيون پزشكي بودم. تمامي متهمين توسط دادسراي جرائم پزشكي با توجه به اعلام قصور توسط پزشكي قانوني به دادسرا احضار شدند، باز هم ضمن احترام كامل به پزشكان عزيز كشور، اعلام ميكنم مردم عزيز: مطمئن باشيد دستگاه قضا بالاترين مجازات را براي اين افراد در نظر خواهد گرفت به علت اينكه پرونده در دست بررسي است از توضيح بيشتر معذورم و اگر خداوند ياري كند اجازه نخواهم داد مرگ دلخراش انسانها بواسطه چنين سهل انگاري بزرگي توبيخ كتبي و ديه باشد.

سيد حسام نواب صفوي وكيل پايه يك دادگستري"

بسته اینستاگردی

شیلا خداداد نیز عکسی خانوادگی در کنار همسر و فرزندش را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی

صابر ابر با انتشار عکسی زیبا در اینستاگرام خود، شعر عاشقانه ای را منتشر کرد و نوشت:

" گاهي كافيست به تو فكر كنم، تا همه چيز پيش رود!
به اين فكر كنم كه تو را دارم!
باور كن، اين داشتن مي تواند همه كار كند ."

بسته اینستاگردی

رضا صادقی با انتشار عکس خود در کنار یکی از دوستان و همکارانش، نوید یک اتفاق خوب را به طرفدارانش داد و نوشت:"يه خنده هايى اثبات حال خوب و دل ارومه .. من و پويا قريب به ١٢ سال از دوستيمون ميگذره و چقدر خوشحالم از اين دوستى و برادرى .. بزودى من و پويا و يه اتفاق خوب ..."

بسته اینستاگردی

فرشاد احمدزاده نیز عکسی از یکی از تمرینات تیم پزسپولیس در گذشته منتشر کرد و نوشت: "يه عكس قديمي با اسطورهاي پرسپوليس كبير."

بسته اینستاگردی


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.