ساری؛

احمدی نژاد حاصل غفلت نخبگان و خواب خبرگان

غفلت نخبگان و خواب خبرگان پدیده احمدی‌نژاد را به وجود آورد که با سیاست‌های خود خسارات زیادی به کشور و مردم وارد کرد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ساری رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان دیشب در نشست خبری در بهشهر گفت: مردم ایران به دنبال واقعیت دیگری و ما نیز نیازمند قدرت در همه موضوعات هستیم

سید محمدصادق خرازی افزود: دموکراسی پیروزی اکثریت است ولی نیاز است حق اقلیت‌ها نیز به رسمیت شناخته شود که اگر چنین نشود به استبداد سیاسی منجر می‌شود.


وی در جمع اصحاب رسانه شرق مازندران درباره وجود پول‌های کثیف در رقابت‌های‌ انتخاباتی گفت: اگر بجای اینکه جلوی فعالیت سیاسی در مسیر قانونی گرفته شود جلوی پول‌های کثیف را بگیرند عدالت به معنای واقعی اجرا شود.

خرازی با بیان اینکه قیاس دولت قبل و دولت فعلی قیاس مع‌الفارق و ناجوانمردانه است افزود: تفاوت دولت قبلی و فعلی در این است که دولت روحانی خدمتگذار و زحمتکش است اگرچه انتقاداتی نیز داریم و انتقاد پذیری دولت روحانی کمی پایین است.

وی افزود: در دولت قبلی هر روز صحبت از یک قطعنامه جدید علیه ایران بود اما در دولت فعلی صحبت از شرایط و موقعیت جدید است ضمن اینکه این دولت باید از نیروی جوان کارامد بیشتر استفاده کند نسبت به آزادی زندانیان جدی‌تر برخورد کند نسبت به حقوق جامعه مدنی بیشتر تلاش کند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه این حزب نوپا است و باورمان نمی‌شد اینگونه همه‌گیر شود گفت: این حزب در 121 شهر کشور فعالیت میکند و دیپلمات‌های بسیاری تماس می‌گیرند و درباره چیستی، چرایی و معجزه گسترش این حزب می‌پرسند .

سید محمدصادق خرازی درباره ترکیب احتمالی مجلس آینده گفت: در انتخابات مجلس یک جریان پیروز نخواهد بود بلکه انتخابات شاید به صورت فراکسیونی، موفقیت احزاب را بدنبال خواهد داشت که اکثریت آن را عقلای جامعه تشکیل می‌دهند.

این فعال سیاسی درباره نقش بانوان در مجلس گفت: اینکه بخواهیم سهمی مثلا 30 درصدی در مجلس برای بانوان قائل شویم با دموکراسی سازگاری ندارد چرا که در دموکراسی نمی‌توان تبعیض و درصد و سهم قائل شد.


انتهای پیام /پ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.