حسینی‌صدر: کشور نیازی به افراط‌گرایان سیاسی از هیچ جناحی ندارد

نماینده خوی گفت: کشورمان نیازی به سیاسی‌بازی و افراد تند سیاسی از هیچ طیفی ندارد.

موید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه عمده مطالبات مردم غیر سیاسی است و آنان در مراجعاتشان خواستار شغل و اقدامات عمرانی هستند، گفت: تامین آب شرب، گازرسانی، احداث جاده، خانه بهداشت، مدرسه‌سازی و ورزشگاه‌سازی از جمله مطالبات مردم خوی است.

نماینده خوی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه من مشکلات مربوط به آب بسیار تلخ و جدی است. چرا که دریاچه ارومیه خشک شده و آب شرب خوی و دیگر روستاها دارای مشکلات جدی است.

حسینی‌صدر با اشاره به مشکلات شغلی جوانان خوی تصریح کرد: بعضی خانواده‌ها هستند که سه یا چهار شغل و درآمد دارند، اما در کنار آن‌ها خانواده‌هایی هستند که از 4 فرزند آنان یک فرزند در انتظار شغل است.

وی با بیان اینکه تامین شغل در گرو حمایت از تولید داخلی است، اذعان داشت: با تقویت بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، شغل نیز به خودی خود تامین می‌شود.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه مردم از بازی‌های سیاسی خسته شده‌اند، اظهار داشت: بر همین اساس است که داوطلبانی که عمده تجربیاتشان در حوزه سیاست‌بازی است نیز آگاه شده‌اند و در تبلیغات‌شان دیگر وعده سیاسی نمی‌دهند و بر وعده‌های معاش و اقدامات عمرانی مانور می‌دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از اینکه عمدتاً این شعارها محدود به دوران انتخابات است، متذکر شد: مشکل عمده کشور این است که افرادی که دارای وجهه سیاسی قوی هستند و به دنبال اقدامات سیاسی‌اند، بعد از انتخابات وعده‌های معیشتی‌شان را فراموش می‌کنندو به دنبال کارهای سیاسی می‌روند.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: کشورمان نیازی به سیاسی‌بازی و افراد تند سیاسی از هیچ طیفی ندارد، بلکه به آرامش نیاز دارد تا به سمت تولید و اشتغالزایی حرکت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار