سمنان;

حضور شرکت فناور دانشگاه سمنان در نمایشگاه بین‌المللی نساجی ایتالیا

شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان تنها شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه بین‌المللی ITMA 2019 میلان ایتالیا حضور یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسئول روابط عمومی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر افزود: شرکت صنعتی مهارت سمنان به نمایندگی از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و با حمایت مالی و معنوی این مجموعه، در این نمایشگاه بین‌المللی حاضر و محصولات و دستاوردهای تولیدی خود در زمینه صنعت نساجی را در معرض دید بازدید کنندگان کشورهای مختلف قرار داد که با استقبال قابل توجه آنان و بازرگانان مواجه شد. 
 
 احسان برهانی با بیان اینکه این نمایشگاه هر چهار سال یک‌بار در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می‌شود اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های مهم و معتبر در ارتباط با صنعت نساجی به شمار می‌رود.

 وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، شرکت‌های بین‌المللی صاحب‌نام از کشورهای بلژیک، چین، ایتالیا، آلمان و... ماشین آلات خطوط مقدمات ریسندگی، تابندگی، بافندگی، تجهیزات آزمایشگاهی و کنترل کیفی و قطعات یدکی و تجهیزات کلیه ماشین آلات نساجی را به نمایش گذاشتند. 

مسئول روابط عمومی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: شرکت صنعتی مهارت سمنان به مدیرعاملی پرویز ذبیحی به عنوان تنها غرفه دار ایرانی باعث افتخار و سربلندی نام ایران و دانشگاه سمنان در این نمایشگاه بین‌المللی شد.  

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.