تهران میزبان کنگره چالش های بالینی در مامایی و نازایی

دبیر اجرایی اولین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی از برگزاری این کنگره از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۹۴ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر ساغر صالح پور گفت: این  کنگره با همکاری مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های زنان دانشگاه شهید بهشتی، انجمن علمی زنان و مامایی ایران و گروه زنان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این کنگره ۱۸ سخنران از آمریکا و اروپا به ایراد سخنرانی در زمینه تازه ترین دستاوردهای علمی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های زنان می پردازند و سخنرانان ایرانی نیز همگی از اساتید طراز اول دانشگاه های کشور هستند که در این زمینه مطالب خود را ارائه خواهند کرد.

صالح پور افزود: غربالگری در سه ماهه اول زندگی، بررسی هایی در مورد اختلالات نوزادی، بررسی های ژنتیکی و عدم لانه گزینی و سقط های مکرر ازجمله محورها و مباحثی است که در این کنگره به بحث و بررسی گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: در زمینه سرطان های زنان نیز، موضوعاتی مانند سرطانی های دهانه رحم و حفظ باروری در سرطان ها و در حوزه مباحث جنرال زنان موضوعاتی مانند هورمون ها و قرص های ضد بارداری مورد بحث و تبادل نظر بین اساتید شرکت کننده قرار می گیرد.

دبیر اجرایی اولین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی ، متخصصان زنان و ماماها را از جمله مهمترین گروه های هدف شرکت کننده در این کنگره برشمرد و گفت : برای متخصصان زنان شرکت کننده در این کنگره ۱۷ امتیاز بازآموزی و برای سایر گروه ها نیز امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

صالح پور هدف از برگزاری این کنگره را ارتقای سطح علمی جامعه پزشکی حوزه زنان عنوان کرد و افزود : امیدوارم از طریق تبادل اطلاعات بین متخصصان داخل و خارج از کشور و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه معاینات صحیح و راه های تشخیص و درمان بیماری ها در طول چهار روز برگزاری این کنگره این مهم میسر شود.

وی خاطر نشان کرد : به همین منظور همچنین ۲ کارگاه در مورد لیزر درمانی و لاپاراسکوپی به صورت ویدئوژورنال برای متخصصان زنان و فلوشیپ نازایی برگزار می شود.

اولین کنگره چهار روزه بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی حوزه زنان در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار