مشهد؛

جشن ازدواج آسان با اهدائی 181 جهیزیه به نوعروسان

جشن ازدواج آسان با تامین 181 جهیزیه به صورت نمادین با همکاری سپاه وموسسه خیریه حضرت رقیه(س) و کمیته‌ امداد خراسان رضوی در اردوگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سازندگی کوثر سپاه در مراسم جشن ازدواج آسان و تأمین جهیزیه برای نوعروسان در مشهد گفت: تا کنون در کل کشور هزار و 300 جهیزیه با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) تأمین و اهدا شده است.

سردار ضیاءالدین حزنی رمز موفقیت کمیته امداد و سپاه را قرار گرفتن در مسیر الهی دانست و افزود: کمیته امداد و سپاه تنها نهادهایی هستند که در راستای کمک به محرومین و ایتام و مناطق محروم زدایی کشور اقداماتی را انجام داده است.

وی بابیان اینکه مردم داری،مردم یاری، مردم دوستی و محرومیت زدایی از اصیلی ترین راهبردهای سپاه در کل کشور است، تصریح کرد: خراسان رضوی از همه لحاظ مظلوم واقع شده است و برای اینکه این محرومیت در حاشیه شهر کمتر شود درسال 95 جهت ساخت خانه با همکاری کمیته امداد اقداماتی انجام خواهد شد.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: فقط تنها وظیفه کمیته امداد نیست که به مناطق محروم رسیدگی کند، بلکه باید تمامی نهادها و سازمانها و موسسات خیریه هم در این راستا اقداماتی را انجام دهند تا دیگر در حاشیه‌های شهر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

همچنین در حاشیه این مراسم مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: تاکنون در استان خراسان رضوی پنج سفره افطاری در شب 21 رمضان، 700 بسته اقلام خوراکی، لوازم التحریر و 181 جهیزیه تأمین و اجرایی شده است.

صمدیان در ادامه افزود: تعداد کل خیریه 80 تا بوده که به 181 خیریه ارتقاء پیدا کرده است که امیدواریم در سال آینده شاهد مشارکت‌های سازمانها و نهادها بیشتری در راستای تأمین جهیزیه و دیگر اقدامات کمک به محرومین و خانوارهای بی سرپرست و بدسرپرست باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زوج‌های جوانی که مهریه آنها 14 سکه بوده به رسم یادبود هدایای علاوه بر جهیزیه اهدا شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانم زارعی
۰۸:۵۹ ۱۷ تير ۱۳۹۶
سلام دختری۲۰ساله هستم یک ونیم سال عقدم ولی شوهرم ب هر دری زده کار گیرش نمیاد همش پارتی میخواد شوهرم کسی نداره جز ی پدر مادر پیرو از پاافتاده همش باخونواده اش جرو بحث داریم اونا شوهرم رو خیلی اذیت میکنن طوری شده که شوهرم میگه خسته شدم بیا طلاق بگیریم توروخدا اگه میشه در جهیزیه کمکم کنید تاماهم بریم زیر سقف تو روخدا شوهرم رو خیلی دوست دارم.ساکن استان بوشهر شهرستان دشتی شهر کاکی هستم ب جهزیه کم نیازمندم برای شروع زندگی ساده ک بریم زیر یه سقف باهم.توروخداقسم ناامیدم نکنید