هادیان: با ملوان مشکل دارند بگویند کنار برویم

معاونت ورزشی باشگاه ملوان‌بندر‌انزلی گفت: اگر مسئولان نمی‌خواهند ملوان باشد از همان ابتدا بگویند تا فعالیت نکینم.

محمود پیشگاه هادیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از ما خواسته شده تا مصاحبه نکنیم اما این بار اولی نیست که این اتفاق می‌افتد.
 
زمانی که ثاقبی و پور رحمت‌اله در اردوی تیم ملی حضور داشتند این 2 را جذب کردند.

وی در ادامه افزود: این اتفاقات به گونه‌ای است که انگار نمی‌خواهند بازیکنان خوب ملوان در این تیم بمانند، در حال حاضر 30 درصد سهام باشگاه ملوان متعلق به نیروی دریایی است و همه استان‌ها و تیم‌ها به هم کمک کرده و رهایمان نکنند.

دقت کنید می‌بینید که همه بازیکنان درجه یک جذب تراکتورسازی می‌شوند، به طور مثال فرزاد حاتمی که در نیم فصل اول در ملوان حضور داشت حالا در تراکتورسازی حضور دارد.
 
اگر می‌خواهند ملوان نباشد این گونه برخورد نکنند از همان ابتدا بگویند که این تیم فعالیت نکند.

این تصمیمی که هیأت مدیره گرفته است و پیشکسوتان و خانواده شهدا هم از آن حمایت کردند اگر بخواهند همین گونه با تیم‌ها برخورد کنند باید فاتحه تیم‌ها را خواند.
 
پیشگاه هادیان در جواب به این سوال که استدلال تراکتورسازی آن است که در آسیا حضور دارد و باید به مصاف تیم‌های عربی برود گفت: زمانی که ما آسیایی بودیم چه کسی از ما حمایت کرد؟ کدام تیم سابقه بیشتری دارد؟ ما از زمانی که به یاد داریم نام ملوان با نیروی دریایی بود.
 
تراکتورسازی در شهری صنعتی حضور دارد و مورد حمایت حامیان مالی است اما ملوان حامی مالی ندارد و هم اکنون توسط دنیا مالی و اعضای هیات مدیره حمایت می‌شود که توانسته تا به حال سرپا بایستد.
 
ما هم قبول داریم که باید در مقابل آسیایی‌ها بایستیم اما ما بازیکن گرفتیم ولی کسی دیگر آمده و آن را جذب کرده است هر بازیکنی را که ما خواسته‌ایم تراکتور برده است.

با این شرایط تیم ما در حال نابودی است اما ما می‌خواهیم زنده بمانیم با این شرایط ملوان هم مانند برق شیراز و شاهین بوشهر می شود، جذب بازیکن سرباز تنها دلخوشی ما است و با وجود مشکلات فراوانی که داریم نباید این دلخوشی را از ما بگیرند.  
 
مردم انزلی عاشق ملوان هستند همه چی برای آنها ملوان است ولی در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که تیم‌شان دارد ایستاده می‌میرد.
 
ما بیش از این با تمام باشگاه‌های نظامی مانند فجر سپاسی تعامل داشتیم و هماهنگ بودیم.

به نظرم این گونه کارها غلط است، متاسفانه در یک شهری مانند انزلی که مثل تبریز نیست و تنها تیمش درگیر مشکلات مالی است، زمانی که قیمت بازیکنان تصاعدی افزایش پیدا می‌کند کار ما را سخت می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: من با مهدی شریفی صحبت کردم و این بازیکن علاقه داشت که در ملوان باشد، ولی ناگهان سر از تراکتورسازی درآورد. حالا دیگر ما نه شریفی داریم، نه حاتمی و نه آرش افشین را به دلیل مصدومیت، اگر کمی دقت کنید می‌بینید که ما عملا باشگاه فرهنگی ورزشی نداریم و رقابت سالمی را شاهد نیستیم.
 
سال گذشته خود من اعتراض شدیدی کردم که ما بازیکن را به امانت به تیم ملی دادیم اما بازیکن سر از تیم دیگری درآورد.
 
وی افزود: قرارداد سربازها 6 میلیون است اما قراردادهای بیشتری می‌بندند.

همین بازیکنان که این گونه از ما گرفته شدند باید برای هر کدامشان 600،700 میلیون تومان پول بدهیم و ما هم پولی نداریم، ما قانونی کار کردیم و می‌خواهیم بقیه هم این طور رفتار کنند.
 
معاونت ورزشی باشگاه ملوان در ادامه سخنانش اظهار داشت: ملوان تنها باشگاهی است که حدود 8،7 تیم لیگ برتری را در رده‌های مختلف در اختیار دارد، به طور مثال ما هم اکنون در لیگ برتر بانوان هم تیم داریم علاوه بر آن ملوان از جمله باشگاه‌های بازیکن‌سازی است که تاکنون 50 یا 60 بازیکن به لیگ  برتر داده است.

متاسفانه ما تلاش و کار می‌کنیم اما سایر تیم‌ها می‌آیند و بازیکنان آماده ما را می‌برند.
 
وی در خصوص این که ماهینی قبل از حضور در ملوان با تراکتورسازی به توافق رسیده بود گفت: در همان زمان تراکتورسازی 9 بازیکن جذب کرد، شک نکنید اگر به ماهینی احتیاج داشتند نمی‌گذاشتند که به ملوان بیاید.
 
بازیکنانی مانند آشوری‌زاد، نوری و جمشیدیان از جمله بازیکنانی بودند که در انزلی ساخته شدند اما راهی تیم‌های دیگر شدند، ما به بازیکن سازی ادامه می‌دهیم اما با ما به گونه‌ای برخورد کنند که حداقل بتوانیم نفس بکشیم.
 
معاونت ورزشی باشگاه ملوان بندرانزلی در انتها در خصوص این که آیا با وجود کناره‌گیری ملوان این تیم به تمریناتش ادامه می‌دهد یا خیر عنوان کرد: باشگاه در اختیار هیات مدیره است و ما تصمیمات آنها را اجرا می‌کنیم به هر صورت ما تنها تیم فوتبال لیگ برتری در شمال کشور هستیم که از اردبیل تا گلستان وجود دارد.
 
اگر ملوان انصراف بدهد یکی از باشگاه‌های قدیمی کشور که از سال 1296 فعالیت فوتبالی دارد و از سال 1336 در میان 4 تیم برتر کشور بوده است و همواره بازیکن سازی می‌کرده است دیگر نخواهد بود اگر ما خودمان را قرآن و اسلامی می‌دانیم گناه دارد که تنها دلخوشی مردم انزلی را از آنها بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار