شاهقلیان: لزوم ارتقای کمی و کیفی ساختمان مراکز انتظامی در شهرستان ملارد

معاون اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد گفت: ارتقای کمی و کیفی ساختمان‌ها و ابنیه‌های انتظامی در این شهرستان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که باید نسبت به حصول آن اقدام شود.

شاهقلیان: لزوم ارتقای کمی و کیفی ساختمان مراکز انتظامی در شهرستان ملارد
مجتبی شاهقلیان معاون اجتماعی و امنیتی فرمانداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش تعیین کننده دستگاه‌ها و مراکز انتظامی در حفظ آرامش خاطر و امنیت شهر و شهروندان عنوان کرد: به طور یقین هر آنچه امکانات در این حوزه تقویت شود خروجی و بازدهی مطلوب‌تری در عرصه‌های امنیتی و انتظامی شهرستانی همچون ملارد به دست می‌آید.

وی افزود: در حال حاضر یکی از کمبودها و نارسایی‌های موجود در عرصه انتظامی این شهرستان معطوف به ابنیه و ساختمان‌های ستادی و اداری این بخش می‌شود.

معاون اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد عنوان کرد: در حال حاضر فرمانداری انتظامی شهرستان مذکور در ساختمان استیجاری مستقر است و در فضای نه چندان مطلوبی ارائه خدمات می‌کند. 

شاهقلیان گفت: در شرایط کنونی پلیس‌های تخصصی همچون فتا در این منطقه مستقر نشده‌اند که اصلی‌ترین عامل آن را باید در فقدان فضا و ساختمانی مناسب برای فعالیت و استقرار جستجو کرد.

وی افزود: ایجاد و احداث ساختمان انتظامی ملارد مصوب شده وامیدواریم مجموعه انتظامی شهرستان ملارد نسبت به پیگیری عملیات احداث ساختمان مورد نیاز خود اقدامات لازم را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار