عکس‌های آرش مجیدی و علیرضا کمالی در «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» رونمایی شد

«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی که در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، این روزها آخرین مراحل فنی خود را می‌گذرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی که در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، این روزها در آخرین مراحل فنی است. 

تدوین اولین ساخته قربانی مدتی پیش توسط مریم نراقی به پایان رسید و هم اکنون توسط بهمن اردلان در مراحل پایانی صداگذاری قرار دارد.
 
ستار اورکی نیز ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده داشته است.

عکس‌های آرش مجیدی و علیرضا کمالی در «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» رونمایی شد
 
اولین نمایش «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دعواى دو برادر بحرانى را در خانواده ايجاد می‌كند. مادر اين خانواده و دو عروسش كه در سه طبقه‌ يک خانه زندگى می‌كنند، سعى می‌كنند هركدام به تنهايى بار مشكلات پيش آمده در زندگی‌شان را به دوش كشند. 

در «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی به ایفای تقش می‌پردازند. 

عکس‌های آرش مجیدی و علیرضا کمالی در «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» رونمایی شد

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به:

کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده: آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مشاور تهیه: محمدصادق آذین، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه‌ و لباس: شیوا رشیدیان، مدیرتولید: محمد یمینی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین: مریم نراقی، صداگذار: بهمن اردلان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، برنامه‌ریز: یاسر قارونی، منشی‌صحنه: حمیرا نعمت‌اله، عکاس: ایران انتظام، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان و تهیه‌کننده: سید محمود رضوی. محصول موسسه سیمای مهر . 

حمیدرضا قربانی پیش از این ساخت فیلم تلویزیونی «سه ماهی» را در کارنامه خود دارد که برای این فیلم جوایز متعددی را دریافت کرده است. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.