انتشار پیام تبلیغاتی مشکوک داعش در شبکه های اجتماعی

به تازگی یک پیام تبلیغاتی جعلی از جانب داعش در رسانه های اجتماعی منتشر شد که نگرانی عناصر این گروه تروریستی را برانگیخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ووکیتیو، به تازگی یک پیام تبلیغاتی مشکوک در حساب توییتر و پیام رسان تلگرامِ "عبدالله بن محمد،" یکی از حامیان گروه تروریستی داعش منتشر شد، که نگرانی عناصر این گروه را برانگیخت. 

این پیام تبلیغاتی که ادعا شده است بوسیله "عبدالله بن محمد" ساخته شده، برای دهها موقعیت شغلی در این گروه تروریستی نیرو جذب می کند. این عناوین شغلی شامل کارشناسی برق، ساخت و ساز، آیرودینامیک و مواد منفجره است. در این پیام تبلیغاتی آمده است: "ابوبکر بغدادی شما را احضار کرده است. با دانشی که دارید به برادران داعشی خود کمک کنید." این پیام تبلیغاتی از هفته گذشته به سرعت در حساب های توییتر، فیسبوک و تلگرام عبدالله بن محمد منتشر شد.

در حالی که این پیام تبلیغاتی به سرعت در حساب های رسمی و غیررسمی گروه تروریستی داعش در رسانه های اجتماعی منتشر شد،  به نظر می رسد این پیام، جعلی باشد؛ زیرا رسانه های اجتماعی را برای تبلیغات انتخاب کرده است. منتشر کننده این خبر حتی از افراد علاقه مند به موقعیت های شغلی خواسته است از راه رسانه های اجتماعی با وی در تماس باشند.

گروه تروریستی داعش در بیانیه ای در خصوص این تبلیغات تقلبی هشدار داد. در این بیانیه آمده است: "با این شخص ارتباط برقرار نکنید. هیچ کس در گروه ما مجاز به صحبت با حامیان خود در شبکه های اجتماعی نیست. از خطر منافقان و افراد خائن آگاه باشید."

به دنبال انتشار این بیانیه، برخی از حامیان داعش در حساب عبدالله بن محمد نوشتند: "ما، تو و همه جاسوس های این گروه را حذف خواهیم کرد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۱ دی ۱۳۹۴
سلام .از سایت سنجش اعلام میکنن کی استخدام میکنن؟من کارشناسی برق دارم
آخرین اخبار