اردبیل؛

افزایش بازدید از زندان های استان اردبیل

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: بازدید قضات از زندان‌های استان اردبیل در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ مراد فتحی در بازدید از زندان گرمی اظهار داشت: بازدیدهای دوره‌ای از زندان‌های استان اردبیل با هدف ارزیابی از وضعیت موجود زندان و رسیدگی به مشکلات مددجویان انجام می‌شود تا بتوانیم در راستای حل این مشکلات گام برداریم.

وی با اشاره به مشکلات مددجویان و وضعیت بهداشتی آنها بیان کرد: اقدامات انجام شده در راستای رعایت وضعیت بهداشتی مددجویان زندان گرمی مطلوب و مناسب بوده و انتظار می‌رود که این وضعیت تداوم داشته و بتوانیم بیش از گذشته در این زمینه شاهد عملکردی مناسب و شایسته باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با قدردانی از اقدامات انجام شده در زندان گرمی تصریح کرد: ارزیابی واقعی از اقدامات انجام شده و اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و تاکیدات ریاست سازمان زندان‌ها از دیگر اهداف عمده بازدید از زندان‌ها است.

فتحی کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را از اولویت مهم و اساسی سازمان زندان‌ها دانست و افزود:‌ باید در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شده و تلاش کنیم تا با راهکارهای مختلف زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم شاهد کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان باشیم.

وی از افزایش 20 درصدی بازدید قضات از زندان‌های استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 622 مورد بازدید توسط قضات از زندان‌های استان انجام شده که این امر نقش و تاثیر بسزایی در رفع مشکلات مددجویان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.