برزیل، حریف سرسخت والیبال نشسته ایران در مسابقات جام قاره‌ای

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آقایان گفت: برزیل از مدعیان قهرمانی است سرسخت ترین حریف ایران در مسابقات جام بین قاره ای محسوب می شود.

رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: یکی از قوی ترین های حاضر در مسابقات جام بین قاره ای، تیم برزیل است و ما بازی سختی را با این تیم پیش رو داریم.
 
وی افزود: بازیکنان حاضر در پارالمپیک باید دارای کلاس بندی جهانی باشند از این رو، 7 نفر از ملی پوشان اعزامی به مسابقات جام بین قاره ای برای دریافت کلاس بندی جهانی در این رقابتها حاضر می شوند.
 
رضایی ادامه داد: ششمین مرحله اردوی آماده سازی پارالمپیک ریو در حالی به پایان رسید که کوروش صبوریان، مدیرکل ورزش و جوان استان خراسان رضوی در محل تمرینات حضور یافت و از روند پیشرفت و شرایط ملی پوشان مطلع شد.
 
وی گفت: در این اردو علاوه به برنامه بدنسازی و هماهنگی های فنی،مسابقات قهرمانی اروپا و نحوه بازی تیم برزیل آنالیز و نکات لازم به والیبالیست‌ها آموزش داده شد.
 
سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی بعدی تیم ملی با حضور 18 بازیکن در دهه سوم بهمن به میزبانی استان تهران برگزار می شود و تلاش می کنیم ملی پوشان با آمادگی بالایی در رقابت های جام بین قاره‌ای حاضر شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار