قم؛

برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ والیبال نونهالان در قم

پیکارهای لیگ والیبال رده سنی نونهالان قهرمانی باشگاه‌های استان قم با رقابت 6 تیم مدعی کسب عنوان نخست برگزار می‌شود.

به گزارش گزوه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ برگزاری رقابت‌های لیگ استانی در تمامی رشته‌های ورزشی از جمله اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متوالی ورزش در استان قم است.

برگزاری رقابت‌های لیگ استانی در هر رشته در تقویم سالیانه هیئت‌های ورزشی قرار می‌گیرد و هیئت‌ها از فروردین تا اسفند‌ماه فرصت برگزاری این لیگ را دارند و چنانچه این لیگ برگزار نشود در رتبه‌بندی هر هیئت تاثیر منفی می‌گذارد.

هیئت والیبال استان قم نیز بر همین اساس اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم کرد، در شرایطی که دوره جدید مسابقات لیگ والیبال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم با جدال هشت تیم در حال برگزاری است، با برنامه‌ریزی این هیئت دوره جدید رقابت‌های لیگ این رشته در رده سنی نونهالان نیز آغاز شده است.

با تلاش و برنامه‌ریزی هیئت والیبال استان قم‌، اخیرا رقابت‌های مختلفی در قالب لیگ استانی در رده‌های سنی گوناگون طراحی و به شکل منظم در حال انجام است، اقدامی که نویدبخش روزهای روشن برای این ورزش پرنشاط در آینده نه‌چندان دور محسوب می‌شود.

بر اساس مسابقات لیگ والیبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم با حضور والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا یازدهم دی‌ماه سال 1381 برنامه‌ریزی شده و دو هفته آغازین آن به میزبانی سالن شهید طاهریان قم به انجام رسید.

رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های رده سنی نونهالان استان قم با حضور 6 تیم برگزار می‌شود و هر هفته سه بازی برگزار می‌شود تا استعدادها و نخبه‌های والیبال قم با هدف پشتوانه‌سازی این رشته و حضور موفق والیبال قم در میادین سال‌های آتی والیبال کشور به رقابت بپردازند.

این رقابت‌ها با حضور 6 تیم سیمیا نوین (الف)، سیمیا نوین (ب)، سعادت، ‌ثامن‌الائمه، ‌فدک و نارنج برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در تلاش برای به دست آوردن مقام قهرمانی به شکل دوره‌ای با دیگر رقبا پیکار می‌کنند.

هیئت والیبال استان قم به شکلی برنامه‌ریزی کرده است که علاقمندان به این رشته در روزهای تعطیل هر هفته بتوانند بازی‌های لیگ این رشته را از نزدیک تماشا کنند، در حالی که سالن ورزشی شهید طاهریان قم میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.