اهواز؛

شبانه روزی شدن درمانگاه فرهنگیان اهواز

به منظور رفاه حال فرهنگیان و مراجعه کنندگان، درمانگاه فرهنگیان شهرستان اهواز با داروخانه و اورژانس مجهّز، شبانه روزی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان،گفت: این درمانگاه با اعمال تخفیف 20درصد ویزیت کلیه پزشکان متخصص در خدمت فرهنگیان شاغل، بازنشسته و عموم جامعه می باشد و منظور رفاه حال همکاران ومراجعان ، درمانگاه فرهنگیان شهرستان اهوازشبانه روزی شده است.

محمد تقی زاده افزود: تعرفه  دندان پزشکی برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته با 30درصد تخفیف و برای سایرین با 20درصد تخفیف اعمال می شود. همچنین این درمانگاه علاوه بر پزشکان عمومی، متخصص و دندا پزشکی ، داروخانه و اورژانس مجهّز نیز دارد.

تقی زاده تصریح کرد: مراجعه به پزشک عمومی برای بازنستگان محترم فرهنگی، رایگان است و ویزیت برای شاغلین فرهنگی( بیمه طلایی) رایگان و برای بازنشستگان فرهنگی 150هزار ریال و افراد آزاد 180هزار ریال می باشد.همچنین نمونه برداری  وارائه پاسخ آزمایش به دکتر متخصص نیز رایگان است.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر متخصصان کلیه و ارو لوژی، قلب وعروق، چشم، ارتوپدی، اعصاب و روان، متخصص داخلی، جراحی عمومی، متخصص زنان و زایمان، دندان پزشک ، ارتودنسی و پزشکان عمومی آماده خدمت رسانی هستند.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.