تعطیلی «معمای شاه» به خاطر نبود بودجه نیست

تهیه‌کننده «معمای شاه» تعطیلی این مجموعه تلویزیونی را به دلیل نبود بودجه تکذیب کرد.

علی لدنی تهیه‌کننده مجموعه «معمای شاه» در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر توقف این پروژه به علت مشکلات مالی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خبر توقف مجموعه «معمای شاه» به دلیل بروز مشکلات مالی به هیچ وجه صحت ندارد و من آن را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: تصویر‌برداری این کار به مدت 2 الی 3 روز  تعطیل شد؛ اما این تعطیلی به دلیل جابه‌جایی لوکیشن از شهرک غزالی به زندان قصر بوده است.

لدنی تصریح کرد: روز چهارشنبه تصویر‌برداری مجموعه «معمای شاه» از سر گرفته خواهد شد. بازیگرانی که جلوی دوربین خواهند رفت: محمدرضا شریفی‌نیا، امیریل ارجمند، آزاده اسماعیل‌خانی  و دیگر بازیگران خواهند بود.

تهیه‌کننده سریال «سال‌های مشروطه» گفت: سعی می‌کنیم «معمای شاه» را زود‌تر از آن زمانی که اعلام کرده بودیم، به اتمام برسانیم. یعنی 1 الی 2 ماه زودتر از تاریخی که عنوان شده بود.

وی اظهار داشت: برای بازیگری آقای داریوش ارجمند در نقش آیت‌الله بروجردی، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. در حال حاضر نمی‌توانم به صورت قطعی در مورد بازیگر این نقش صحبتی داشته باشم.

لدنی در پایان بیان کرد: توقف تصویر‌برداری دو سه روزه «معمای شاه» به هیچ وجه به دلیل مشکلات مالی نبود. بلکه جابه‌جایی لوکیشن‌ و گروه، باعث این توقف کوتاه مدت شده است. چهارشنبه 23 دی‌ماه، گروه مجدداً کار خود را در زندان قصر آغاز خواهند کرد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار