سر بریدن مادر جوان در زیرزمین/ عاملان جنایت هولناک خیابان 17 شهریور متواری هستند

تلاش برای شناسایی قاتل یا قاتلان زنی که سر زن و کودکی را بریدند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 9 صبح امروز کشف پیکر بی جان زنی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران کلانتری 128 تهران نو گزارش شد و ماموران پس از ورود به خانه با پیکر زنی که سرش گوش تا گوش بریده شده بود مواجه شدند.

با حضور قاضی ایل‌خانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران در محل حادثه، در خیابان 17 شهریور محدوده خیابان مرتضوی واقع  شده بود، مشخص شد زنی 35 ساله توسط قاتل سر بریده شده و پسر 8 ساله وی نیز که با ضربات چاقو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شده بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی، این زن حدودا 35 ساله همراه با فرزند 8 ساله خود زیرزمینی را چند ساعت از صاحب‌خانه کرایه کرده بود و صاحب‌خانه از خانه خارج شده بود تا پس از پایان زمان مورد توافق به خانه خویش بازگردد.

زن صاحب‌خانه پس از پایان مدت مورد توافق چندبار با تلفن همراه زن تماس می‌گیرد اما پاسخی نمی‌شنود بنابراین با این گمان که احتمالا خانه را ترک کرده است به خانه خویش می‌رود که با پیکربی سر زن و پسر نیمه جان وی روبرو می‌شود.

جسد زن به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه ادامه دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۴
واقعا متأسف شدم دل ازم میگیره از چنین خبرآیی.در هر صورت اجازه کردن خونه توسط زن مشکوکه و نشون میده خود زن هم میتونه عامل این جنایت باشه بیچاره اون بچه ی 8ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۴
شاید شوهر زن اونو کشته. چون زن اصلا کنار شوهرش نبوده. شاید شوهرش مواد مصرف می کرده وبه طور غیر عمدی زنش رو سر بریده چون علت نصف قتل های فجیع همین مواد بوده. یه قتلی هم چند سال پیش اتفاق افتاد که مرد در اثر مصرف مواد بچه اش را سر برید درست نمیگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۴
آخه چرابرای چندساعت؟دلیل صاحب خانه برای قبول کردن اجاره ی خانه اش برای چندساعت چی بوده؟این جوراجاره کردن ها،به خودی خودمشکوکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۲ دی ۱۳۹۴
چرا مردم اینطوری شدن،واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۱ دی ۱۳۹۴
نمی دونم اما نظرم اینه که چرا زن فقط برای چند ساعت زیرزمین را اجاره کرده بود
آخرین اخبار