تبریز؛

موفقیت هنرمندان آذربایجانی در دومین جشنواره سی سال اقتدار موشکی

پس از داوری آثار دریافتی از سوی دبیرخانه جشنواره سی سال اقتدار موشکی کشور، اسامی برگزیدگان این جشنواره اعلام شد و هنرمندان آذربایجان چندین مقام را در رشته های مختلف این جشنواره به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز؛ سی سال اقتدار موشکی از سال گذشته به مناسبت سی سالگی خودکفایی موشکی کشور آغاز شده بود که اسامی برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره  از سوی دبیرخانه آن اعلام شد و مسولیت اعلام اسامی و برگزاری مراسم اهدای جوایز جشنواره اقتدار موشکی به کنگره جهانی اقتدار واگذار گردید .

بر این اساس، مراسم تقدیر از برگزیدگان و اهدای جوایز آنها همزمان با نخستین کنگره جهانی اقتدار ویژه گرامیداشت شهید طهرانی مقدم و شهدای اقتدار جمهوری اسلامی ایران اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است "رضا قلیزاده" به عنوان نفر اول و "داود خدایی" به عنوان نفر سوم در بخش خاطره ی این جشنواره، "سعید داوری" به عنوان نفر سوم و "سعیده اصغری" و "معصومه حاج عبدالهی" به عنوان نفرات برگزیده بخش پوستر جشنواره، "جابر اسدی" به عنوان نفر اول و "فرهاد رحیم قراملکی" به عنوان نفر برگزیده بخش کاریکاتور این جشنواره معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.