اصفهان؛

بسیج رسانه با همه ظرفیت به میدان بیاید

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ما باید در 4 زمینه نقد، نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل افکار فعالیت داشته باشیم و خود را محک بزنیم که چه میزان در راستای این هدف فعالیت داشته‌ایم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مجتبی فداء ، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه و گرامیداشت مقام شهید علی رهبراز شهدای رسانه گفت: رسانه های استان اصفهان و به ویژه بسیج رسانه با توجه به نزدیکی انتخابات در صحنه دفاع از ایران اسلامی با همه ظرفیت به میدان بیایند و جبهه فرهنگی جهان اسلام و جبهه متعهد رسانه ای را فعال کنند.

سردار فدا افزود:در مبحث انتخابات ما نقاط اشتراک بسیاری با همدیگر داریم فقط ممکن است درچند نقطه کوچک اختلاف سلیقه داشته باشیم،لذا با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت مجموعه بسیج رسانه باید ظرفیتی ایجاد کند تا زمینه پشتیبانی از انقلاب اسلامی شکل بگیرد و همه به صحنه بیایند.

وی بیان کرد:اهالی رسانه مواظب باشیم در دام حیله و نیرنگ غربی های ورود پیدا نکنیم و در عرصه های سخت به نفع نظام و ایران اسلامی قدم برداریم و از این فرصت و فضایی که ایجاد شده به بهترین وجه ممکن در راستای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم بزنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ما باید در 4 زمینه نقد، نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل افکار فعالیت داشته باشیم و خود را محک بزنیم که چه میزان در راستای این هدف فعالیت داشته‌ایم و در جبهه فرهنگی اسلام چه میزان فعال هستیم.


انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.