تبریز؛

مس سونگون نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شد

تیم فوتسال مس سونگون برای نخستین بار در ورزش آذربایجان شرقی به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تاسیسات دریایی تهران، با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این تیم عصر یکشنبه درهفته پایانی رقابت های لیگ برتر در سالن شهید پورشریفی و در حضور بیش از دوهزار تماشاگر متعصب تبریزی مقابل تیم میثاق تهران قرارگرفت و توانست با نتیجه 5 بر یک مقابل میهمان خود به برتری دست یافته و با 52 امتیاز به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد.

دراین بازی حساس و نفس گیر گل های مس سونگون را بلو و دیگو داسیلوا هر کدام دو گل و مسلم رستمی ها به ثمر رساندند و تک گل تیم میهمان توسط عارف بلوکی به ثمر رسید.

مس سونگون با 26 بازی و کسب 16 برد، چهار تساوی، پنج باخت با تفاضل گل 33 لیگ برتر فصل جاری را به پایان رساند.

تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل 92 موفق به فتح لیگ برتر باشگاه های کشور شده بود، اما در فصل جاری مقامی بهتر از چهارمی کسب نکرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال با خرید امتیاز تیم دسته دومی شاهین اهواز با هدف گسترش فرهنگ و ورزش در منطقه ورزقان وارد لیگ دسته دو فوتبال باشگاهی کشور شد.

تیم فوتبال این باشگاه با سرمربیگری احد شیخ لاری به لیگ دسته یک صعود کرد اما با رای فدراسیون فوتبال در دسته دو باقی ماند.

از آن به بعد تمامی فعالیت های باشگاه مس سونگون در تیم فوتسال خلاصه شد و در حال حاضر درهیچ رشته ورزشی فعالیت آن چنان ندارد.

در پایان فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تاسیسات دریایی و مس سونگون هر کدام به 52 امتیاز رتبه های اول و دوم را کسب کردند و تیم گیتی پسند اصفهان با 50 امتیاز در رده سوم جای گرفت.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.