قزوين؛

نفس سرد بیماری اعتیاد در قاب تلویزیونی

سیمای مرکز قزوین بلایای بیماری اعتیاد را در برنامه‌ی نفس سرد تبیین می‌کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ این برنامه باهدف تبیین بلایای بیماری اعتیاد، عوارض ابتلا به این بیماری خانمان‌سوز، عواقب سوءمصرف مواد اعتیادآور و ارائه‌ی راهکارهای ایمن ماندن از این بیماری از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

برنامه‌ی تلویزیونی نفس سرد شامل بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگو با بیماران و گرفتار شدگان در دام مواد افیونی، گفت‌وگوی کارشناسی با مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر و گفت‌وگو با رها شدگان از دام اعتیاد است که با ترک اعتیاد و آغاز دوباره‌ی زندگی سالم تولد دوباره را تجربه می‌کنند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی حسن ناصری در 32 قسمت 20 دقیقه‌ای در سیمای مرکز قزوین تهیه وتولید شد.

اعتیاد به‌عنوان ناهنجاری اجتماعی و بیماری تهدیدی جدی برای جوامع امروز و به‌خصوص خانواده‌ها به شمار می‌رود.

در این راستا رسانه‌ی ملی به‌عنوان رسانه پیشرو و تأثیرگذار با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با تهیه و تولید ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان « نفس سرد » به راهکارهای عدم گرایش به موادمخدر و همچنین توصیه‌هایی برای خانواده‌ها ارائه می‌شود و هدف اصلی این برنامه انعکاس زشتی و عواقب سوءمصرف مواد اعتیادآور است تا افراد را از مصرف آن دور کند.

 در برنامه‌ی نفس سرد ابتدا گزارشگر به‌صورت مستند به محل سکونت و مکان‌های استقرار معتادان می‌رود و سپس مصاحبه‌های مختلف که تصاویر گزارش شونده‌ها به‌صورت شطرنجی  و نامشخص تهیه و پخش می‌شود و در ادامه مصاحبه‌ی با یکی از مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر گرفته‌شده پخش می‌شود و سرانجام باکسی که از دام اعتیاد رهایی یافته مصاحبه می‌شود.

 نفس سرد به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حسن ناصری، تدوین و گرافیک رامین احمدی، تصویربرداری و نورپردازی علی مهدی‌زاده، هماهنگی وحید رشوند و با گزارشگری سید محمد بهرامی به مدت 20 دقیقه در 32 بخش از سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود.

انتهاي پيام/ز
برچسب ها: نفس ، سرد ، بیماری ، اعتیاد ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.