با اشاره به جلسه شب گذشته جبهه یکتا؛

حاجی‌بابایی: از تمام ظرفیت خود برای هم‌افزایی در ائتلاف اصولگرایان استفاده می‌کنیم

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: جبهه یکتا از تمام ظرفیت خود برای هم‌افزایی و همگرایی در ائتلاف اصولگرایان استفاده می‌کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با حوزه احزاب و تشکل‌های حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه شب گذشته جبهه یکتا اظهار داشت: در این جلسه به موضوعات مختلف مرتبط با ائتلاف اصولگرایان پرداخته شد، همچنین مقرر شد همه اعضا با تمام ظرفیت و توان به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان کمک کنند تا نتیجه خوبی را در جریان این همگرایی و هم‌افزایی شاهد باشیم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه همچنین در این جلسه به نقطه نظرات اعضا پرداختیم تا دیدگاه و نظرات آنها را در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان مطرح کنیم، گفت: در این جلسه قرار شد کمیته سیاسی و انتخابات جبهه یکتا در سراسر کشور هماهنگ شوند و تمام توان خودشان را در اختیار ائتلاف اصولگرایان سراسر کشور قرار دهند.

عضو جبهه یکتا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شورای مرکزی ائتلاف اصولگریان کارگروه‌هایی را تشکیل داده است، نحوه هماهنگی و همراهی با کارگروه‌ها، نحوه کار و ارتباط‌گیری و کمک کردن اعضای جبهه یکتا به کمیته‌های گوناگون اصولگرایان، ساماندهی و هماهنگی نیروهایی که در سراسر کشور حضور دارند و همراهی آنها با ائتلاف‌های استانی و شوراهای استانی از موضوعات مهمی بود که شب گذشته به آن پرداخته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار