یاسوج ؛

همه استعلامات روستایی باید از بنیاد مسکن انجام شود

رئیس اداره بنیاد مسکن کهگیلویه با بیان اینکه همه زمین‌های روستایی منابع ملی است، گفت: هرگونه استعلام آب، برق و گاز در حوزه روستایی باید از بنیاد مسکن انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سعید درخشان گفت: بنیاد مسکن متولی ساماندهی و خدمات‌رسانی به روستاها بوده که همه ساله اقدامات خوبی در جهت بهسازی و بازسازی روستاها انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمین همه روستاها منابع ملی بوده و برای استعلامات نیاز به ارائه قول‌نامه می‌باشد، برای انجام هر گونه استعلام باید به بنیاد مسکن مراجعه شود.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه شهرستان لنده تافته جدا بافته نیست، تصریح کرد: قانون استعلام از بنیاد مسکن برای روستاها در همه شهرها اجرا می‌شود در لنده هم باید به این قانون پایبند باشیم.

درخشیان ادامه افزود: برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی مردم همه استعلامات در زمان صدور پروانه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 94 بیش از 69 هزار متر مکعب آسفالت با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در روستاهای شهرستان لنده انجام شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه با اشاره به گلایه دهیاران نسبت به ضرورت بازنگری در نقشه‌های طرح هادی گفت: بازنگری در نقشه ها نیازمند تهیه طرح و مشاور داشته که این خود نیازمند هزینه و اعتبار لازم می‌باشد.

این مسئول در ادامه به وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن در شهرستان لنده اشاره و افزود: با توجه به نبود بانک‌های عاملی همچون سپه، ملت و تجارت در لنده، سهم پرداخت تسهیلات این شهرستان محدود است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 50 فقره تسهیلات به بانک ملی لنده واگذار و به متقاضیان پرداخت تسهیلات پرداخت شده است.

درخشیان به طولانی شدن کمیسیون تغییر کاربری اراضی اشاره و گفت: این تأخیر در برگزاری جلسات کمیسیون تغییر کاربری به دلیل تغییر کردن اعضای کار گروه بوده که تا پایان بهمن ماه جلسه آن نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
صدور پروانه تمام شد چیکار کنیم