محاکمه اعضای گروهک ساختگی بحرینی آغاز شد

یک مقام قضایی بحرین ادعا کرد 10 مظنون بازداشت‌شده در رابطه با جاسوسی برای ایران و حزب الله، تفهیم اتهام شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری بحرین به نقل از "احمد الحمادی" گزارش داد که شماری از متهمین کمک های مادی نیز دریافت داشته اند.

این مقام قضایی آل خلیفه روز چهارشنبه ادعا کرده بود که یک گروه مرتبط با ایران را بازداشت کرده که برای حملاتی در این کشور کوچک چند روز پس از قطع رابطه دیپلماتیک با ایران برنامه ریزی می کرده است.

بازداشت این گروه موجی از تمسخر را در وسایل ارتباط اجتماعی سبب شده است. "اسعد ابو خلیل" استاد علوم سیاسی دانشگاه کالیفرنیا در صفحه شخصی خود با تمسخر ادعای دستگاه قضایی آل خلیفه در فیسبوک نوشت: داستان بسیار جالبی است، سید حسن نصرالله شخصا به اشخاص گروه پول داده!، آنان را به جرود هرمل برده! و شخصا استفاده از سلاح را به آنان آموزش، سپس با خودروی خود در حالی که رانندگی می کرده آنان را به فرودگاه برده و قبل از آن برای غذای سفر آنها چند ساندویچ نیز به آنان داده است!

 رژیم آل خلیفه که از سال 2011 درگیر انقلاب مردمی بحرین شده به جای گوش دادن به سخنان مردم این کشور همواره به دنبال فرافکنی می باشد و چند وقت یکبار برای انحراف افکار عمومی شایعه بازداشت چند نفر را که در توهم آنها به ایران یا حزب الله وابسته می باشند، منتشر می کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار