داعش، یکی از اعضای تفحص شهدا را به شهادت رساند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: یکی از اعضای باسابقه گروه جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در جریان عملیات برون‌مرزی در کردستان عراق بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: صبح روز گذشته 21 دی ماه 94 برادر بسیجی مخلص و فداکار «فرزاد زنگنه» از اعضای باسابقه گروه جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در جریان عملیات برون‌مرزی در کردستان عراق در محدوده جبل مروارید بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

وی افزود: شهید فرزاد زنگنه کارشناسی حسابداری بود که قریب 15 سال  در عملیات‌های گوناگون تفحص به‌عنوان یکی از نیروهای متخصص نقش آفرینی فراوانی داشت. از این شهید عزیز یک دختر دو و نیم ساله به یادگار مانده است. پیکر این شهید که از اهالی شهرستان باغ‌ملک خوزستان می‌باشد، در روز گذشته از طریق مرز پرویزخان قصرشیرین وارد کشور شده و پس از انجام تشریفات لازم جهت تشییع و خاکسپاری در روز پنج‌شنبه در شهرستان باغ‌ملک استان خوزستان آماده می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: در خلال این حادثه برادر بسیجی «حسینعلی غلام‌نژاد» نیز مجروح شد که اقدامات لازم جهت درمان وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های کرمانشاه در حال انجام است.

سردار باقرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در طول دوره اخیر، گروه تفحص در کردستان عراق موفق شدند قریب 15 شهید دوران دفاع مقدس را کشف کنند و عملیات جستجوی پیکر شهدا کماکان ادامه دارد.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۲ دی ۱۳۹۴
سلام و درود خدا و رسولش بر تمامی شهدا
لعنت خدا بر کلیه حرامیان و جنایت کاران و آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۲ دی ۱۳۹۴
روحش شاد
آخرین اخبار