خبرهایی جدید از «کافه هنر» رادیو ایران در راه است

رادیو ایران با برنامه‌ «کافه هنر» قرار است جشنواره‌های مختلف فجر را پوشش دهد.

ریحانه یزدان‌دوست تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌ «کافه هنر» گفت: بخش‌های مختلف برنامه «کافه هنر» عبارتند از: «باجه» که به معرفی و مرور مطالب روزنامه، ماهنامه و فصلنامه‌های فرهنگ و هنر می‌پردازد. «پیشخوان‌» که به معرفی تازه‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته و تحلیل و بررسی موضوعی کتاب‌ها اختصاص دارد. در بخش «تک‌آهنگ» هم به اخبار و رخدادهای حوزه موسیقی ایران و در بخش «چهره رو» با یک چهره فرهنگی گفتگو خواهیم داشت.

یزدان‌دوست در خصوص خبرهای جدید در برنامه عنوان کرد: «کافه هنر» مهمان جشنواره‌های مختلف فجر خواهد بود و اخبار جشنواره‌ها را پوشش می‌دهیم. قرار است میزهای «کافه هنر» از 3 تا 12 بهمن در سالن اصلی تئاتر، از 12 تا 22 بهمن در برج میلاد برای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و از 21 تا 30 بهمن در تالار وحدت برای جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اختصاص داده می‌شود.

یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: گفتگو با مسئولین جشنواره‌ها به تناسب موضوعات، بیان خبرهای هر روز جشنواره، بیان حاشیه‌های جشنواره و گفتگو با مردم و هنرمندان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

گفتنی است؛ برنامه «کافه هنر» شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 به مدت یک ساعت از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار